The Red Marches (2) | Zadania poboczne w Kingdoms of Amalur Reckoning Kingdoms of Amalur: Reckoning poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Mapa Galette Tunnels
1 - Skarbiec
2 - Bertsa
3 - Alsers
Udaj się tam razem z mężczyzną i porozmawiaj z nim zaraz po wejściu do środka. Na początku musicie razem oczyścić tunele z koboldów.
Gdy wszyscy stwory zginą, wróć razem z Hreidem do skarbca. Mężczyzna poprosi cię o odszukanie ciał jego dawnych towarzyszy: Bertsa oraz Alsersa. Zostały one zaznaczone na powyższej mapie.
Po odnalezieniu właściwych zwłok, Hreidem przybiegnie i odkryje sekwencję otwierającą skarbiec. Będziesz mógł dzięki niej pociągnąć za dźwignie, unosząc w ten sposób wrota.
W środku ponownie porozmawiaj ze swym towarzyszem, a następnie pokonaj oddział nadbiegających kultystów.
Gdy zginą, Hreidem wręczy ci nagrodę oraz magiczny pierścień. Zakończysz w ten sposób zadanie.
Into the Breach
Misja odblokuje się po wykonaniu zlecenia "Her Righteous Fury" oraz "Worth Fighting For".
Na początku udaj się do Galette M1(3) i porozmawiaj z Colmem Albą.
Mapa Tomb of Fyragnos
1 - Wyjście
2 - Polana
3 - Cysterna
4 - Oaza
5 - Brama
6 - Lord Niskaru
Po krótkiej rozmowie będziesz musiał razem z mieszkańcami obozu zmierzyć się z lordem Niskaru, który ukrywa się w podziemiach Tomb of Fyragnos M1(2). Aby go odnaleźć, cały czas podążaj za swymi towarzyszami.
Pokonując kolejnych kultystów, dotrzecie do drzwi otwieranych przez znajdujący się na ziemi przycisk. Jedna osoba musi na nim stać, żeby reszta mogła przejść. Wybierz do tego zadania jednego ze swych towarzyszy. Najlepiej niech to będzie Eathe Dunbert. Reszta przyda się podczas walki z demonem.
Gdy na polanie pojawi się Fyragnos, zaatakuj go, ale pozwól aby obrażenia przyjmował na siebie Hreid.
Starcie to różni się nieco od innych pojedynków z Lordami Niskaru. Gdy przeciwnik straci pewną ilość życia, będzie stawał się nieśmiertelny i przyzywał oddział Niskaru. Musisz pokonać słabsze demony, aby móc ponownie atakować Fyragnosa.
Sytuacja powtórzy się kilkakrotnie, aż wróg padnie martwy na ziemie.
Porozmawiaj wtedy z jednym z towarzyszy, kończąc w ten sposób zadanie.