Kingdoms of Amalur Reckoning: Glendara - solucja, opis przejścia Kingdoms of Amalur: Reckoning poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Kingdoms of Amalur Reckoning znajdziesz opisy przejścia pobocznych zadań z regionu Glendara. Przygotowaliśmy też wysokiej jakości mapy świata dla obszaru Glendara oraz dla pomniejszych lokacji Coilsbane Caverns, Coilsbane Ruins i Ironhold Passage.
- Mapa M3 Glendara
- Brother Fallon's Beads
- The Natural Order
- Mapa Coilsbane Caverns
- Mapa Coilsbane Ruins
- Plagueshield
- Gathering Flames
- Mapa Ironhold Passage
Mapa M3 Glendara
1 - St. Hadwyn's Mission
2 - Brother Fallon
3 - Didenhill
4 - Barclay House
5 - Crafting Hall
6 - Three Lamps Inn
7 - Kaster Barclay
8 - Plagueshield
9 - Healer's Cottage
10 - Old Holn Millhouse
11 - Luminitsa's Cottage
12 - Grim Onwig
13 - Coilsbain Caverns
14 - Coilsbain Ruins
15 - Ironhold Passage
16 - Miral's Path
17 - Hunter's Pit
18 - Bloodstone Deep
Brother Fallon's Beads
W St. Hadwyn's Mission M3(1) porozmawiaj z bratem Udo. Dowiesz się od niego, że jeden z członków zakonu zaginął. Ostatni raz widziano go, gdy wyruszał do Didenhil Village. Twoim zadaniem będzie odszukanie mężczyzny.
Jego ciało znajdziesz w południowej części lokacji M3(2). Pokonaj stojących obok niego bandytów, a następnie przeszukaj zwłoki. Znajdziesz przy nich Brother's Fallon Bead, które musisz zanieść bratu Udo. Rozpoczniesz w ten sposób kolejny etap zadania.
Aby wzmocnić otrzymany naszyjnik, pomódl się przy kapliczkach stojących niedaleko trzech różnych misji Miitharu. Pierwszą znajdziesz tuż obok drogi, na południe od St. Hadwyn's Mission M3(1).
Druga jest na terenie misji w Gorhart M1(9).
Trzecią umieszczono w obrębie St. Eadric's Mission M8(1).
The Natural Order
W wiosce Didenhil spotkasz mężczyznę o imieniu Kaster Barclay M3(7). Otrzymasz od niego zlecenie oczyszczenia Coilsbain Caverns z zamieszkujących je potworów.
Wejście do jaskiń znajdziesz na północnym-wschodzie M3(13).
Mapa Coilsbane Caverns
1 - Jottun
2 - Jottun Chieftein
3 - Coilsbane Ruins
4 - Wyjście
Po wejściu do środka idź cały czas prosto, aż natkniesz się na parę Jottunów. Przeciwnicy ci są dość mocni, ale powolni, więc unikanie ich ciosów nie powinno sprawiać kłopotów.
Gdy zginą, biegnij do końca tunelu, zabijając po drodze kolejnych wojowników oraz ich wodza. Poza większą ilością punktów życia, przywódca nie różni się niczym od swych podwładnych. Na końcu jaskini znajdziesz wrota prowadzące do Coilsbane Ruins. Wejdź przez nie do środka.
Mapa Coilsbane Ruins
1 - Jottun
2 - Balthasar
3 - Coilsbane Caverns
4 - Wyjście
Za kolejnym przejściem pokonaj następnych Jottunów i biegnij do końca tunelu. Po drodze natkniesz się na mężczyznę o imieniu Balthasar.
Podczas rozmowy będą dwa momenty, w których możesz wybierać odpowiedzi. W pierwszym przypadku, wybór opcji nie ma żadnego znaczenia. W drugim, odpowiedź górna, dolna oraz z lewej, zakończy się walką z czarodziejem. Wybierając środkową po prawej, możesz przestraszyć maga i zmusić go do ucieczki.
Jeśli zdecydujesz się na rozwiązanie siłowe, nie powinieneś mieć większych problemów z pozbyciem się przeciwnika. Unikając pojawiające się szkielety, skup wszystkie swoje ataki na głównym celu. Powinny być one jak najszybsze, gdyż w ten sposób uniemożliwisz wrogowi rzucanie zaklęć. Gdy zginie, znikną również jego pomocnicy.
Możesz teraz wyjść przez drugi koniec tunelu i wrócić do wioski po odbiór nagrody. Wystarczy, że porozmawiasz z Ksterem Barclayem M3(7).
Plagueshield
Mieszkająca w Didenhil M3(3) uzdrowicielka Astrid Frisk poprosi cię o zdobycie trzech Plagueshield, które potrzebne są do leczenia zarazy.
Miejsca w których je znajdziesz, zostaną zaznaczone na mapie lokacji M3(8).
Po ich zdobyciu wróć do kobiety M3(9), a otrzymasz 4 eliksiry leczące.
Gathering Flames
Aby rozpocząć zadania, odszukaj w Didenhil M3(3) mężczyznę o imieniu Murdoc Hain. Poprosi cię on o zdobycie dwóch rodzajów roślin: Tinderwig oraz Scarwood Bark. Pierwszy znajdziesz w Ironhold Passage M3(15), a drugi w północnej części lasu. Tinderwig rośnie również w przejściu między Glendarą, a Haxhi.
Mapa Ironhold Passage
1 - Wyjście
Gdy zdobędziesz oba składniki, połącz je wykorzystując stół alchemiczny. Stworzysz w ten sposób Minor Blazing Salve. Aby zakończysz zadanie, musisz zanieść Murdocowi uwarzony wcześniej eliksir oraz oba wchodzące w jego skład zioła.