Kingdoms of Amalur Reckoning: Odarath II (4) - solucja, opis przejścia Kingdoms of Amalur: Reckoning poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 17 grudnia 2021
Ta strona poradnika do gry Kingdoms of Amalur Reckoning ma do zaoferowania czwartą część opisów przejścia pobocznych misji z regionu Odarath II. Na stronie znajdziesz także mapy mniejszych lokacji Sunder Caverns i St. Eadric's Well.
Mapa Sunder Caverns
1 - Sir Airmer
2 - Fae Cairn
3 - Troll Nix
4 - Wyjście
Po wejściu do środka porozmawiaj z Sir Airmerem. Wręczy ci on drugi artefakt.
Biegnąc za dwoma wojownikami i zabijając kolejnych przeciwników, znajdziesz następne 2 przedmioty.
Ostatni jest w posiadaniu trolla Nixa. Znajdziesz go na końcu tunelu. Zabij bestię tak jak każdego innego trolla, a następnie weź artefakt.
Posiadając wszystkie pięć, możesz wrócić do Ballads Library i porozmawiać z Tenhwą M7(3). Fae poinformuje cię, że aby ją uwolnić, musisz użyć zdobytych kamieni na tzw. Echostone.
Znajdziesz go w południowej części pomieszczenia.
Po wysłuchaniu wszystkich części opowieści, wróć do Tenhwy i wybierz górną opcję dialogową. Anulujesz w ten sposób zaklęcie i uwolnisz kobietę. Wybierając pozostałe dwie odpowiedzi, ściągniesz na siebie osłabiające klątwy, więc lepiej się nie pomyl.
Twoim kolejnym celem jest House of Ballad M2(9). Musisz porozmawiać z czekającym tam na ciebie królem Wencenem. Gdy jednak wejdziesz do Court of Enchantments, zamiast króla spotkasz Maid of Windemere.
Wysłuchaj tego co ma do powiedzenia wiedźma, a następnie opuść pomieszczenia i spotkaj się ze stojącym przed drzwiami Hallamem.
Tym razem zostaniesz wysłany do The Sidhe, aby spotkać się z Ojcem Etairem. Mieszka on w Bunkhouse w St. Eadric's Mission M8(3). Niestety, jak wejdziesz na pierwsze piętro budynku, znajdziesz tylko zwłoki mężczyzny. Poinformuj o tym Brata Aedwina pracującego na zewnątrz.
Musisz teraz dowiedzieć się nad czym przed śmiercią pracował Brat Etair. Wróć w tym celu do jego domu i odszukaj Desk Key. Znajdziesz go wewnątrz skrzyni leżące w piwnicy oraz na regale na pierwszym piętrze budynku. Używając klucza, otwórz szufladę biurka, które stoi niedaleko drzwi wejściowych.
W środku ukryto Storage case.
What Lies Beneath
Zadanie to odblokujesz po wykonaniu "Two knights and a Troll".
Mapa St. Eadric's Well
1 - Kobold Savage
2 - Brat Wolf
3 - Kryształ
4 - Wyjście
Po zdobyciu Storage case skieruj się do St. Eadric's Well M8(13). Wejście do jaskini stanowi studnia stojąca na terenie misji. W środku ukryto 4 czerwone kryształy, które musisz odnaleźć. Pierwsze trzy są w posiadaniu Koboldów. Aby je zdobyć, zabij wszystkie zaznaczone bestie.
Idąc dalej natkniesz się na Brata Wulfa. Porozmawiaj z nim. Jeśli wybierzesz dolną lub górną opcję dialogową, czeka cię walka z mężczyzną.
Przy jego zwłokach znajdziesz tajemniczy gwizdek (Whistle).
Możesz również zdecydować się na środkową odpowiedź i przetestować swoje umiejętności w odpędzaniu uroków (Dispell). Jeśli ci się powiedzie, Brat Wulf sam wręczy ci gwizdek.
Udaj się teraz na wysepkę na północy i użyj na niej zdobytego instrumentu. Pojawi się wtedy ostatni kryształ, który musisz szybko podnieść.
Wszystkie cztery zanieś do House of Ballads i wręcz Hallamowi M2(9).
The Champions
Zadanie to odblokujesz po wykonaniu "What Lies Beneath".
Po krótkiej rozmowie udaj się do Windemere w północnej części Odarath M2(10). Spotkasz się z tam z wiedźmą, która rozkaże ci zdobyć specjalną zbroją.
Noszą ją Sir Airmer oraz Sir Creth, walczący kawałek dalej na północy M2(11). Wyzwij jednego z nich na pojedynek.
Zaraz po rozpoczęciu starcia zaatakuj swego przeciwnika i postaraj się go zabić tak szybko, jak to tylko możliwe. Jest to bardzo ważne, gdyż chwilę później pojawią się dwie kolejne bestie.
Gdy wszyscy wrogowie będą martwi, ubierz zbroję zabitego wojownika i przejdź przez zbudowaną z korzeni ścianę M2(12).
Musisz teraz dostać się do centrum posiadłości wiedźmy. Tuż przed przepaścią spotkasz się z kobietą M2(13).
Aby przejść na drugą stronę, odnajdź ciało Sir Elswina leżące w płynącej na dole rzece M2(14), wskrześ mężczyznę (używając otrzymanego na początku zadania eliksiru), a następnie zabij.
Powstanie wtedy most prowadzący w głąb terytorium czarownicy.
Po drugiej stronie czeka cię starcie z Sir Arimerem/Sir Crethem (zależy to od tego, kogo wcześniej zabiłeś). Tak jak poprzednio, jak najszybciej pokonaj swojego głównego wroga, a następnie zajmij się obstawą.
Gdy teren będzie czysty, wejdź do Summer's End M2(18).