Rozdział 6, część 3 - czynności do wykonania poza grą poradnik inFamous: Second Son
Ostatnia aktualizacja: 1 września 2016
Rozdział 6, część 3 - czynności do wykonania poza grą
Zaloguj się ponownie na stronie http://infamouspapertrail.com/ i przejdź do okna profilu. Wybierz jedyną dostępną opcję z listy powiązaną z rozpoczęciem eksploracji kryjówki Celii (The Lair). Przystąp do dokładnego badania mieszkania. Do nawigacji pomiędzy czterema ekranami pokazującymi różne części kryjówki wykorzystuj boczne przyciski-strzałki. Dodatkowo klikaj na wszystkich interaktywnych punktach na każdym ekranie. Musisz w ten sposób zbadać cztery nowe gołębie origami (ich ikony będą pojawiały się w prawym górnym rogu ekranu - możesz je od tego momentu swobodnie wybierać) oraz sześć pozostałych interaktywnych obszarów - dyktafon (odsłuchaj wiadomość), zwłoki przy suficie, dokument przybity do drzwi, dwa rysunki na ścianach i komputer (na razie go zignoruj).
Przed Tobą zagadka bardzo podobna do tej, którą rozwiązywałeś w trzecim rozdziale. Musisz mianowicie odczytać cztery nowe numery, wykorzystując do tego celu pozyskane gołębie origami oraz malowidła na ścianach zlokalizowane w dwóch różnych częściach kryjówki.
Dokonaj przybliżenia obrazu na dowolnym z rysunków na ścianie i powiąż z nim dwa spośród czterech posiadanych gołębi origami. Porównaj w obu przypadkach oznaczenia z gołębii z wartościami zapisanymi na ścianie, otrzymując dzięki temu nowe numery. Tak samo postąp z drugą ścianą z rysunkiem. Wykonanie wszystkich opisanych wyżej czynności pozwoli ci na pozyskanie aż czterech nowych numerów - 64675342331, 13898114116, 21634934183 i 45831175379 (są one odgórnie ustalone).
Musisz teraz zalogować się do Intranetu DOZ (DUP Intranet) wpisując do przeglądarki doskonale znany już adres http://departmentofunifiedprotection.com/intranet. Po udanym logowaniu zacznij wprowadzać odczytane przed kilkoma chwilami numery (w dowolnej kolejności). Za każdym razem gdy wprowadzisz numer gra wyświetli dokument i musisz dokładnie zapoznać się z jego treścią, skupiając swoją uwagę na obszarze zaznaczonym na powyższym obrazku. Zapisuj sobie na kartce wartości z każdego dokumentu (są ono losowo generowane). Po wprowadzeniu czterech numerów będziesz dysponował prawie kompletną kombinację (brakuje w niej tylko jednej wartości).
Brakująca wartość nie jest na szczęście poważnym problemem, bo na jednym z ekranów z podglądu wnętrza kryjówki Celii zauważysz numer 36453401472. Wprowadź go do wyszukiwarki Intranetu DOZ i przeczytaj ostatni piąty dokument, na którym powinieneś odnaleźć brakującą wartość. Połącz ją z resztą, dzięki czemu powinieneś uzyskać gotowy kod (w moim przypadku było to 27-0-76-86-55, ale oczywiście u Ciebie będzie on zupełnie inny).
Powróć do eksploracji mieszkania Celii i przełącz się na ekran, na którym widoczny jest jej komputer. Dokonaj przybliżenia obrazu na obszarze z komputerem i następnie wejdź w interakcję z tym urządzeniem.
Ostatnia zagadka polega na wprowadzeniu odpowiedzi do trzech pól na ekranie komputera (powyższy obrazek). Do lewego pola musisz wprowadzić kod, który sam ustaliłeś (u mnie było to 27-0-76-86-55), do środkowego pola musisz wpisać Hitori, a do prawego pola musisz wpisać Saisei (odpowiedzi na oba te pytania mogłeś pozyskać dzięki dokładnej eksploracji kryjówki).
Uwaga - Jeżeli przycisk wysłania odpowiedzi nie działa to może to oznaczać, że korzystasz z przeglądarki internetowej, która nie jest w pełni kompatybilna ze stroną. Sprawdź czy nie masz wyłączonej np. obsługi JavaScript lub skorzystaj z innej przeglądarki.
Przystąp do analizy korespondencji. Musisz przejść na sam dół strony i kliknąć na pokazanym na powyższym obrazku podświetlonym tekście, który jest linkiem. Możesz już po raz ostatni załączyć grę i rozpocząć finałową misję Tajemnic inFamous.