Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

inFamous: Second Son - poradnik do gry

inFamous: Second Son - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5. Karma w inFamous Second Son poradnik inFamous: Second Son

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Podążanie daną ścieżką karmy powoduje awansowanie na kolejne poziomy bohatera lub złoczyńcy - 5. Karma - inFamous: Second Son w 10 prostych krokach
Podążanie daną "ścieżką karmy" powoduje awansowanie na kolejne poziomy bohatera lub złoczyńcy

Podobnie jak w poprzednich odsłonach serii inFamous karma jest jednym z ważniejszych elementów rozgrywki, wpływając na przebieg wybranych misji, rodzaje niektórych mocy wykorzystywanych przez głównego bohatera oraz na to w jaki sposób reagują na jego obecność postacie niezależne. Delsin może mianowicie gromadzić dobrą karmę lub złą karmę i aktualny stan wyświetlany jest zawsze w lewym górnym rogu ekranu. O tym czy chcesz stać się superbohaterem czy znienawidzonym złoczyńcą dobrze jest zadecydować już na samym początku gry i przez całą zabawę trzymać się tego wyboru. Za takim rozwiązaniem przemawia przede wszystkim to, że dla bohatera i złoczyńcy przewidziane są zupełnie inne atrakcje, których możesz w pełni nie doświadczyć jeżeli będziesz próbował często zmieniać front. Obrana "ścieżka karmy" wpływa przede wszystkim na przebieg niektórych spośród rozgrywanych misji. Oprócz tego niektóre z nabywanych nowych mocy są zarezerwowane tylko dla bohatera lub tylko dla złoczyńcy. Najlepiej jest w rezultacie ukończyć grę co najmniej dwukrotnie, tym bardziej, że za doprowadzenie do końca ścieżki bohatera oraz ściezki złoczyńcy przewidziane są odrębne trofea.

Na aktualny poziom karmy w największym stopniu wpływają kluczowe decyzje, takie jak ta pokazana na powyższym obrazku (końcowa część prologu) - 5. Karma - inFamous: Second Son w 10 prostych krokach

Na aktualny poziom karmy w największym stopniu wpływają kluczowe decyzje, takie jak ta pokazana na powyższym obrazku (końcowa część prologu). To właśnie one mogą też mieć konsekwencje w postaci rozwinięcia się fabuły w nieco innych sposób czy uzyskania dostępu do innych zadań.

Sprawa wyboru karmy nie ogranicza się oczywiście do wspomnianych wyżej głównych decyzji, gdyż gra ocenia całą masę wykonywanych przez głównego bohatera czynności - 5. Karma - inFamous: Second Son w 10 prostych krokach

Sprawa wyboru karmy nie ogranicza się oczywiście do wspomnianych wyżej głównych decyzji, gdyż gra ocenia całą masę wykonywanych przez głównego bohatera czynności. Generalnie musisz pilnować się we wszystkich tych miejscach, w których pojawiają się niebieskie i czerwone ikony symbolizujące odpowiednio dobrą i złą karmę. Mowa tu między innymi o ratowaniu (dobra karma) lub dobijaniu (zła karma) rannych cywilów oraz o obezwładnianiu (dobra karma) lub zabijaniu (zła karma) przeciwników, którzy zostali ogłuszeni lub się poddali (przykład tego typu decyzji na powyższym obrazku).

Wykonywanie zadań pobocznych to dobry sposób na zdobycie większej ilości dobrej lub złej karmy - 5. Karma - inFamous: Second Son w 10 prostych krokach
Wykonywanie zadań pobocznych to dobry sposób na zdobycie większej ilości dobrej lub złej karmy

Kolejny element gry powiązany z karmą to drobne zadania poboczne, o których wspomniałem już w Kroku 5. Każde z tych zadań powiązane jest z dobrą karmą lub ze złą karmą, tak więc nie należy ich wszystkich wykonywać. Skupiaj się jedynie na zaliczaniu tych losowych zdarzeń (nawet po kilka razy), które są zgodne z obraną przez Ciebie ścieżką.

Typowe zadania poboczne powiązane z dobrą karmą to:

  • Napotkanie grupy handlarzy narkotyków - Musisz rozprawić się z uzbrojonymi handlarzami i zniszczyć skład narkotyków.
  • Odnalezienie osób przetrzymywanych w klatkach - Musisz podejść do klatki i uwolnić niewinnych cywilów.
  • Napotkanie osoby z mocami atakowanej przez rozwścieczony tłum - Musisz podejść do tej osoby i pomóc jej pozbierać się z ziemi.

Typowe zadania poboczne powiązane ze złą karmą to:

  • Napotkanie grupy protestujących przeciw bio-terrorystom - Musisz wymordować wszystkie protestujące osoby.
  • Napotkanie osoby grającej na gitarze czy stojącej ze znakiem - Musisz zabić taką bezbronną postać.
  • Napotkanie członków gangu Akula (Rekiny) - Musisz rozprawić się z uzbrojonymi gangsterami.