Mapa Seattle - misje | Miasto poradnik inFamous: Second Son
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Miejsca rozpoczynania głównych misji
1 – Miejsce rozpoczęcia misji 1 (Welcome to Seattle).
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
1 – Mobilne centrum dowodzenia, które należy zniszczyć w misji 1 (Welcome to Seattle).
2.1 – Pierwszy rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 2 (Catching Smoke).
2.2 – Drugi rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 2 (Catching Smoke).
2.3 – Trzeci rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 2 (Catching Smoke).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
3 – Miejsce rozpoczęcia misji 3 (The Gauntlet).
4 – Miejsce rozpoczęcia misji 4 (Chasing the Light).
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
4.1 – Pierwsze miejsce zbrodni badane w misji 4 (Chasing the Light).
4.2 – Drugie miejsce zbrodni badane w misji 4 (Chasing the Light).
4.3 – Kryjówka snajpera badana w misji 4 (Chasing the Light).
4.4 – Trzecie miejsce zbrodni badane w misji 4 (Chasing the Light).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
5 – Miejsce rozpoczęcia misji 5 (Go Fetch).
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
5.1 – Budynek Olaf's Sea Shack, na dachu którego trzeba w misji 5 (Go Fetch) zaczekać na przybycie Fetch.
5.2 – Budynek, w którym stacza się pojedynek z Fetch w misji 5 (Go Fetch).
6.1 – Pierwszy rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 6 (Light It Up).
6.2 – Drugi rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 6 (Light It Up).
6.3 – Trzeci rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 6 (Light It Up).
6.4 – Czwarty rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 6 (Light It Up).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
7a – Miejsce rozpoczęcia misji 7a (Trash the Stash). Warto ją wybrać jeśli grasz bohaterem.
7b – Miejsce rozpoczęcia misji 7b (Fight Intolerants). Warto ją wybrać jeśli grasz złoczyńcą.
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
7a.1 – Składowisko narkotyków niszczonych w misji 7a (Trash the Stash).
7a.2 – Główna kryjówka handlarzy narkotyków atakowana w misji 7a (Trash the Stash).
7b.1 – Miejsce zaatakowania pierwszej grupy protestujących. Ma to miejsce w misji 7b (Fight Intolerants).
7b.2 – Miejsce jednej z protestacji w misji 7b (Fight Intolerants).
7b.3 – Wejście do tunelu Pioneer. Lokację tę przemierza się w misji 7b (Fight Intolerants).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
8 – Miejsce rozpoczęcia misji 8 (The Test).
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
8 – Miejsce stoczenia pojedynku z agentem Departamentu ds. Obrony Zunifikowanej. Ma to miejsce podczas zaliczania misji 8 (The Test).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
9 – Miejsce rozpoczęcia misji 9 (The Fan).
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
9.1 – Metalowe podpory, które należy zniszczyć w trakcie zaliczania misji 9 (The Fan).
9.2 – Miejsce ataku na konwój w misji 9 (The Fan).
9.3 – Pierwszy autobus więzienny badany w misji 9 (The Fan).
9.4 – Drugi autobus więzienny badany w misji 9 (The Fan).
9.5 – Trzeci autobus więzienny badany w misji 9 (The Fan).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
10 – Miejsce rozpoczęcia misji 10 (Reggie takes Flight).
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
10.1 – Plac budowy badany w misji 10 (Reggie takes Flight).
10.2 – Miejsce spotkania z Reggiem w misji 10 (Reggie takes Flight).
10.3 – Kryjówka aniołów odwiedzana w misji 10 (Reggie takes Flight).
10.4 – Miejsce stoczenia bitwy z aniołami i demonami w misji 10 (Reggie takes Flight).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
11 – Miejsce rozpoczęcia misji 11 (Heaven's Hellfire).
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
12.1 – Pierwszy rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 12 (Zero to Hero).
12.2 – Drugi rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 12 (Zero to Hero).
12.3 – Trzeci rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 12 (Zero to Hero).
12.4 – Czwarty rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 12 (Zero to Hero).
12.5 – Piąty rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 12 (Zero to Hero).
12.6 – Szósty rdzeń przekaźnikowy odnajdywany w misji 12 (Zero to Hero).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
13ab – Miejsce rozpoczęcia misji 13a (Trash the Stash) oraz 13b (Hunting the Hunters). Są one zarezerwowane odpowiednio dla bohatera i złoczyńcy.
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
13ab.1 – Plac budowy zabezpieczany w trakcie rozgrywania misji 13a (Flight of Angels) oraz 13b (Hunting the Hunters).
13ab.2 – Miejsce stoczenia dużej bitwy w parku w misji 13a (Flight of Angels) oraz 13b (Hunting the Hunters).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
14 – Miejsce rozpoczęcia misji 14 (The Return).
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
14.1 – Pierwsze miejsce zbrodni badane w misji 14 (The Return).
14.2 – Miejsce spotkania z Fetch w trakcie zaliczania misji 14 (The Return).
14.3 – Miejsce stoczenia bitwy z oddziałami D.U.P. próbującymi dopaść Hanka. Ma to miejsce w trakcie zaliczania misji 14 (The Return).
14.4 – Miejsce pierwszego bezpośrednio spotkania z Hankiem w misji 14 (The Return).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
15 – Miejsce rozpoczęcia misji 15 (Quid pro Quo).
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
15.1 – Miejsce rozpoczęcia poszukiwań Hanka w misji 15 (Quid pro Quo).
15.2 – Skrzyżowanie badane w trakcie poszukiwań Hanka w misji 15 (Quid pro Quo).
15.3 – Dach budynku badany w trakcie poszukiwań Hanka w misji 15 (Quid pro Quo).
15.4 – Miejsce odnalezienia Hanka w misji 15 (Quid pro Quo).
Miejsca rozpoczynania głównych misji
16 – Miejsce rozpoczęcia misji 16 (Ascension).
17ab – Miejsce rozpoczęcia misji 17a (Expose Augustine) oraz 17b (Kill Augustine). Są one zarezerwowane odpowiednio dla bohatera i złoczyńcy.
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
17ab – Wieżowiec D.U.P. badany w trakcie misji 17a (Expose Augustine) oraz 17b (Kill Augustine).
Legenda inFamous Second Son - Seattle: misje
Miejsca rozpoczynania głównych misji
Obszary odwiedzane w trakcie głównych misji
Mapa Seattle - misje
Powyższa mapa prezentuje całe miasto i informuje o wszystkich najważniejszych lokacjach odwiedzanych w trakcie przechodzenia kolejnych misji głównego wątku fabularnego gry. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że do wszystkich dodatkowych aktywności możesz docierać we własnym zakresie, bo informacje na temat ich lokalizacji są automatycznie dodawane do mapy świata w momencie zniszczenia mobilnego centrum dowodzenia w danej dzielnicy. Co więcej, już od samego początku są na niej widoczne miejsca odnajdywania posterunków kontrolnych, kamer ochrony i urządzeń zakłócających.