Gaalsien | Technologie | Homeworld Deserts of Kharak poradnik Homeworld: Deserts of Kharak Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019 33 Następna Artefakty Czym są artefakty? Poprzednia Technologie Coalition GaalsienPower Reserve - każdy kolejny poziom dorzuca punkty energii dla twojego transportowca, odpowiednio dla danego poziomu (czyli na trzecim otrzymujesz 3 punkty), ale maksymalnie 5. Od szóstego poziomu odblokowujesz możliwość używania Cruise Missile Silo. Fleet Capacity - zwiększa limit dostępnych do wyprodukowania jednostek o 20 na poziom, do maksymalnego limitu 125. Już na początku odblokuj dwa kolejne poziomy i stopniowo rozwijaj tę technologię przez całą rozgrywkę. Production Cruiser - Rafinery Mode - ulepszenie to pozwala na używanie Production Cruiserów jako miejsca składowania surowców. Obowiązkowe ulepszenie już na początku rozgrywki. Sandskimmer Raiding - na stałe zwiększa prędkość Sandskimmerów o 33%. Warto skorzystać z tego ulepszenia, choć niekoniecznie na samym początku gry. Sandskimmer Damage - każdy kolejny poziom zwiększa siłę ataku Sandskimmerów o 2. Sandskimmer Armor - każdy kolejny poziom zwiększa moc pancerza Sandskimmerów o 2. Missile Ship - Direct Fire Barrage - atak moździerzowy (Direct Fire Barrage), którym dysponują te statki, odnawia się 50% szybciej. Jeżeli korzystasz z tych pojazdów, możesz pokusić się o to ulepszenie - niezalecane, jeśli nie posiadasz dużego zapasu surowców. Missile Ship - Radar Guided Missiles - poprawia celność ataku wymierzonego w samoloty. Jest to tanie ulepszenie, możesz sobie na nie pozwolić. Armored Unit Defenses - zwiększa poziom pancerza oraz na kolejnych poziomach ilość punktów zdrowia Assault Shipów i Missile Shipów. Jeśli twoja armia liczy sporą ilość Assault Shipów, jest to konieczne ulepszenie. Assault Railgun - Dart Maneuver - odblokowuje umiejętność, która pozwala na chwilowe przyspieszenie ruchu jednostek. Mało przydatna umiejętność dla tej klasy pojazdów. Railgun Armor - ulepszenia te zwiększają moc pancerza oraz liczbę punktów zdrowia tak Assault, jak i Heavy Railganów. Warto je zakupić dość szybko po uzyskaniu dostępu do tych jednostek. Heavy Railgun - Ranged Calibration - zwiększa celność i widoczność o 33%, ale zmniejsza prędkość o 66%. Należy dobrze przemyśleć zakup tego ulepszenia. Jeśli korzystasz z wielu takich jednostek, mogą one znacznie spowolnić podróżowanie całej armii. Heavy Railgun - EMP Rounds - dodaje efekt EMP przy strzale - trafiona jednostka zostaje na chwilę sparaliżowana. Skorzystaj z tego ulepszenia, by wydobyć maksimum z Heavy Railgunów. Siege Cruiser - Range Upgrade - zwiększa odległość ataku wszystkich broni, w które wyposażony jest Siege Cruiser. Powinieneś wykupić to ulepszenie zaraz po odkryciu tych jednostek. Siege Cruiser - EMP Shell - odblokowuje specjalną umiejętność ataku pociskiem EMP, który paraliżuje chwilowo jednostki w obszarze działania. Jest to jedna z najlepszych umiejętności w grze, dlatego koniecznie ją wykup i używaj jak najczęściej. Honorguard Cruiser - Anti-Air - odblokowuje umiejętność pozwalającą na zestrzeliwanie floty powietrznej. Jednostka ta musi jednak przejść w ten tryb działania i pozostać w nim przez 25 sekund. Jest to drogie ulepszenie i zdecydowanie lepiej zainwestować w dodatkowe Missile Shipy. Interceptor - Afterburner - zwiększa prędkość Interceptorów o 60%. Koniecznie wykup to ulepszenie. Bomber - Ammo Capacity - zwiększa ilość bomb z 2 do 4 na bombowiec. Jedyny powód, aby nie kupować tego ulepszenia, to sytuacja, kiedy nie korzystasz z tych jednostek. Aircraft - Recharge Upgrade - o 50% przyspiesza czas przygotowania do ponownego ataku wszystkich samolotów. Korzystając z lotnictwa, powinieneś nabyć to ulepszenie, ale niekoniecznie w początkowej fazie gry. Następna Artefakty Czym są artefakty? Poprzednia Technologie Coalition