Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - The Bull's Wake | Kampania 2 | HoMM V Dzikie Hordy poradnik Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Kampania 2, Misja 3 - The Bull's Wake

Czas na chwilę odpoczynku. Ta misja jest stosunkowo prosta i nie powinna przyprawić nikogo o ból głowy. Jako bonus wybieramy 7,000 sztuk złota, ponieważ dotkliwie odczujemy brak pieniędzy na wczesnym etapie rozbudowy zamku.

Zadania główne:

  1. Spotkaj się z Arantirem;
  2. Zdobądź wszystkie zamki na mapie;
  3. Ornella i Arantir muszą przeżyć.

Zadania poboczne:

  1. Zajmij opuszczoną Nekropolię;
  2. Wciel do swojej armii wszystkie ukrywające się jednostki nie-umarłych.
Samotna Ornella ląduje na mapie (1) - Misja 3 - The Bulls Wake | Kampania 2 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Samotna Ornella ląduje na mapie (1). Pierwsze kroki skieruj na północ. Zobaczysz scenkę, w której zamaskowani nie-umarli ujawnią się przed Tobą (2). Od tej pory musisz ich po drodze "kolekcjonować", ażeby wypełnić zadanie poboczne. Będzie to świetny boost dla Twojej armii.

Wpierw udaj się do zamku (zajmij wcześniej pobliską kopalnię rudy oraz tartak). Po szybkiej walce zacznij rozbudowę Nekropolii (3) a Ornellę poślij do eksploracji terenu. Unikaj walki z silnymi przeciwnikami.

Zamaskowane jednostki poznasz po zielonej aurze pod ich stopami, tak jak pod naszym herosem. - Misja 3 - The Bulls Wake | Kampania 2 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry
Zamaskowane jednostki poznasz po zielonej aurze pod ich stopami, tak jak pod naszym herosem.

Odwiedzaj wszystkie chaty wieśniaków oraz opuszczone stanowiska armii Przystani. W każdym z nich będziesz mógł rekrutować swojskie jednostki. Każdą skrzynię skarbów zamieniaj na złoto - masz go na razie bardzo mało, a zamek potrzebuje środków na rozbudowę.

W końcu dotrzesz do (4). W twierdzy ulepsz swoje jednostki, po czym zmierz się z oddziałem aniołów i czempionów. Ataki skoncentruj wpierw na jeźdźcy, a na anioła rzuć wszelkie zaklęcia osłabiające. Nim zajmij się w drugiej kolejności. Nie jest to łatwa walka mając do dyspozycji tak mizerny oddział (rysunek poniżej), lecz trud na pewno opłaci się.

Po udanej walce przyłączy się do Ciebie Arantir. Dostaniesz też masę środków na rozbudowę swoich siedzib. Ornellę poślij natychmiast do zamku przeciwnika (5). Powinien stać pusty, więc możesz go bez trudu przejąć. W okolicy znajduje się portal jednego kierunku, który wyrzuci Cię w okolicy niedawnej konfrontacji z aniołami.

Nie taki anioł straszny... - Misja 3 - The Bulls Wake | Kampania 2 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry
Nie taki anioł straszny...

Wkrótce nieco silniejszą armią możesz zwiedzić resztę terenu (nie przechodź jeszcze przez most). Zdobądź wszystkie maskujące się na mapie jednostki (odwiedzaj cmentarze oraz outposty jednostek Przystani) i wyzbieraj surowce.

Rozbuduj oba zamki, dozbrajaj się w miarę możliwości i przesyłaj do Ornelli jednostki nie-umarłych. Po kilku tygodniach skup armię w jednym herosie i ruszaj przez most na wschód. Teraz już ostatnia prosta do zwycięstwa. Zbieraj bogactwa, podbij kolejny zamek przeciwnika (6). Nie ma on silnych armii - nic, z czym armia nekromanty wspierana przez potężne czary nie mogłaby sobie poradzić (używaj Wskrzeszenia Umarłych).

Ostatnia bitwa czeka Cię w (7). Przyjemne starcie, które nawet nie może się równać poziomem trudności z finałową walką z poprzedniej misji. Po wygranym starciu scenariusz zakończy się powodzeniem.