Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - Father Sky's Fury | Kampania 3 | HoMM V Dzikie Hordy poradnik Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Kampania 3, Misja 3 - Father Sky's Fury

Następna misja to niemalże spacerek. Bardzo długi spacerek. Ponownie kierujemy Gotaiem. Na mapie porozrzucane jest bardzo wiele punktów z cała masą bogactw, które strzeżone są przez silne jednostki.

Zbierając skrzynie ze skarbem zawsze wybieraj złoto, bowiem samą walką bardzo szybko osiągniesz maksymalny poziom doświadczenia. Jako bonus wybierz złoto, aby nie mieć problemów z rozbudową zamku.

Zadania główne:

  1. Pokonaj wszystkich przeciwników;
  2. Gotai musi przeżyć.

Zadania poboczne:

  1. Zniszcz wszystkie chaty wieśniaków.
Scenariusz rozpoczynasz w (1) - Misja 3 - Father Skys Fury | Kampania 3 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Scenariusz rozpoczynasz w (1). Na razie nie kupuj drugiego bohatera. Pozajmuj okoliczne kopalnie i natychmiast zacznij rozbudowę zamku. Dopiero po pierwszym tygodniu oddal się od swojego zamku, ruszając przed siebie drogą.

Po chwili spotkasz oddział demonów, a jeszcze dalej wiejską chatę. Po jej zajęciu (a w zasadzie zburzeniu) zdobędziesz trochę surowców i złota. Dostaniesz sub-questa na zniszczenie wszystkich wieśniaczych chat. Zaznaczyłem je na mapie (niebieskimi kropkami) .

Idź prosto do (2) i zajmij tamtejszy zamek. Jeżeli Twój zamek najedzie gracz niebieski po prostu wykup armię i drugiego herosa. Powinieneś pokonać go bez trudu nawet "jednotygodniowym" wojskiem. Gdy zniszczysz pierwszy zamek skorzystaj z portalu znajdującego się tuż obok (2). Zostaniesz przeniesiony na wschodnią wyspę. Bez żadnego namysłu ruszaj prosto do (3) i splądruj również tą warownię. Jednocześnie nowo wykupionym, drugim herosem możesz pozwiedzać dalsze okolice swojej startowej twierdzy (nie atakuj oddziału nie-umarłych strzegącego portalu (4b), ponieważ jest on na razie zbyt potężny).

Stan gry w momencie piątego tygodnia. - Misja 3 - Father Skys Fury | Kampania 3 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry
Stan gry w momencie piątego tygodnia.

Zajmij kopalnie i dokończ rozbudowę zamku. W momencie gdy upłynie pierwszy miesiąc gry powinieneś mieć już twierdzę wybudowaną na maksimum. Możesz teraz pokonać oddział feniksów i wybudować łódź. Na drugim brzegu znajdziesz całą masę złota i skarbów.

W końcu skupiwszy silna armię w głównym herosie skieruj się do (4b), co przeteleportuje Cię do (4a). Wespnij się na wzgórze i zniszcz ostatni zamek niebieskiego gracza (5). Powinna uaktywnić się cut-scenka, w której będziemy świadkiem starć niebieskiego i czerwonego gracza (6). Możemy wybić jednostki niebieskie i użyć katapult przy brzegu, ażeby wykończyć oddziały czerwone.

Czas na przegrupowanie i splądrowanie okolicznych kopalń. Dozbrój swoją armię i pozbieraj bonusy do statystyk. Pozwiedzaj morze - w punkcie (x) znajduje się wir przenoszący statek do podziemi. Znajdziesz tam kopalnię złota oraz gro artefaktów. Drugi (x) - ten w południowo zachodnim rogu mapy - to schody, które również przeniosą Cię pod powierzchnię. W końcu skieruj się do portalu (7a), co sprawi, że wylądujesz na drugim brzegu rzeki.

Nie musisz schodzić do podziemi. Ale najlepsze skarby zawsze ukryte są głęboko... :-). - Misja 3 - Father Skys Fury | Kampania 3 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry
Nie musisz schodzić do podziemi. Ale najlepsze skarby zawsze ukryte są głęboko... :-).

Wyjdź na drogę główną i pójdź na południe. Zaraz dojdziesz do pierwszego zamku czerwonego gracza (8). Nie hamuj się nadto i od razu leć do (9). Wcześniej możesz osłabić mury fortec korzystając z katapult, znajdujących się nieopodal.

Przed ostateczną walką pozbieraj artefakty i doślij posiłki dla Twojej głównej armii. Gdy będziesz posiadał potężne wojsko udaj się do (9) i pokonaj ostatniego przeciwnika. Musisz szybko wytłuc czempionów oraz inkwizytorów. Niestety barbarzyńca nie może skorzystać z czaru Trzęsienia Ziemi, toteż musisz zaufać swojej katapulcie oraz cyklopom, które mogą niszczyć wysokie mury.