Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 - Last Soul Standing | Kampania 2 | HoMM V Dzikie Hordy poradnik Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Kampania 2, Misja 1 - Last Soul Standing

Ornella jest nową adeptką sztuki nekromancji. Zanim zgłębi jej tajniki musi wpierw udowodnić, że jest godna tego zaszczytu. Misja ta to typowe szkolenie, ażeby wdrożyć się w nowy system nekromancji.

Jako bonus początkowy wybierz cztery jednostki liczów, ponieważ oddział atakujący z dystansu bardzo Ci się przyda. Twojej herosce rozwijaj umiejętność Szczęścia. Niejednokrotnie szczęśliwe uderzenie przechyli szalę zwycięstwa na Twoją korzyść.

Zadania główne:

  1. Zajmij Illuma-Nadin w ciągu trzech miesięcy;
  2. Znajdź oba fragmenty klucza, otwierającego portal;
  3. Ornella musi przeżyć.

Zadania poboczne:

  1. Odnajdź Wiedźmę i spełnij jej żądania.
Misja rozpoczyna się w lewym dolnym rogu ekranu (1) - Misja 1 - Last Soul Standing | Kampania 2 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry

Misja rozpoczyna się w lewym dolnym rogu ekranu (1). Nie posiadasz zamku i masz niewielkie oddziały wojska. Po starcie ruszaj od razu do (2). Nie wdawaj się w walkę, jeżeli nie będzie to konieczne. Masz i tak wystarczająco słabe wojsko i nie potrzeba Ci stracić go jeszcze więcej. Odbij zamek i dopiero teraz zwiedź pobliskie okolice, pozbieraj surowce i kopalnie.

W trzecim tygodniu dozbrój się i rusz do (3a), a wylądujesz w (3b). Zajmij wszystkie kopalnie, pokonaj przeciwnika (4) i odwiedź (5). Musisz szybko wrócić się do pierwszego zamku i odwiedzić wskazaną przez Wiedźmę kopalnię. Dokup 50 zombiaków i ponownie odwiedź (5). Teraz będziesz mógł wykupywać lepsze jednostki.

Polecam rozbudować pierwszy zamek w całości, natomiast w drugim jedynie szkielety oraz licze (budynek Sepulcher). Kościani wojownicy to dobre mięso armatnie, a licze mają solidny atak dystansowy.

Nie takie smoki straszne... - Misja 1 - Last Soul Standing | Kampania 2 | HoMM V Dzikie Hordy - Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - poradnik do gry
Nie takie smoki straszne...

Ponownie dozbrój armię i dokonaj ulepszeń w zamkach. Teraz musisz odzyskać dwie części klucza. Obie są strzeżone przez niewielki oddział smoków (6). Nie powinny nastręczyć Ci żadnych trudności.

Z cześćmi klucza udaj się do kuźni. Gdy tylko będziesz miał w zapasach 15 rudy skieruj kroki do (7a). Zostaniesz przeniesiony do (7b), gdzie będziesz mógł przekuć klucz. Nie pozostaje nic innego jak dozbroić się i skorzystać z jednokierunkowego monolitu przejścia (8).

Po drodze pozgarniaj artefakty i udaj się do ostatniego na mapce zamku (9). Jak najszybciej wytłucz pit lordów oraz sukkuby, reszta nie powinna sprawić Ci kłopotu. Aha - nie masz co liczyć na czary, bo imp przeciwnika natychmiast wyssie od Ornelli całą manę.

Po walce zakończonej sukcesem nasza bohaterka zostanie nekromantką i natychmiastowo zdobędzie kilka poziomów. Doradzam zainwestować w umiejętności związane właśnie z nekromancją (wskrzeszanie umarłych, Banshee Howl) oraz w Szczęście.