Misja 2 - The Grim Crusade | Kampania 2 | HoMM V Dzikie Hordy poradnik Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Kampania 2, Misja 2 - The Grim Crusade
W tej misji wcielamy się w młodego nekromantę. Ze względu na bardzo wymagającą finałową potyczkę radzę inwestować w skille zwiększające naszą szkołę magii (nekromancja, czyli Banshee Howl oraz umiejętności, które pozwalają na bardziej efektywne wskrzeszanie umarłych) i szczęście. Jako bonus startowy wybierz dwa tysiące złota. Przyda się w początkowej fazie gry.
Koniecznie wybuduj we wszystkich zamkach gildie magów. Postaraj się Arantira nauczyć czaru "Oślepienie".
Zadania główne:
- Pokonaj Czarownika oddającego cześć Demonom (pomarańczowy gracz);
- Pokonaj lokalnego lidera Demonów;
- Znajdź tajemną ścieżkę do podziemi;
- Arantir musi przeżyć.
Zadania poboczne:
- Osiągnij piąty poziom doświadczenia;
- Zajmij wszystkie podziemne siedziby wampirów.
Wspomniałem już o tym, że misja należy do trudnych. Startujemy ze słabo rozbudowanym zamkiem i bardzo małą ilością wojsk (1). Wpierw polecam powalczyć tam, gdzie nie jesteśmy narażeni na duże straty i zwiedzić podnóża naszej siedziby. W tym miejscu muszę też wspomnieć o pewnym artefakcie, który znajduje się niedaleko Twojej twierdzy. Na jeziorku, strzeżony przez oddział żywiołaków znajdziesz płaszcz (Cloak of Death's Shadow), który znacznie zwiększy Twoje szanse na wygraną (zmniejsza morale i szczęście przeciwnika o dwa punkty, oraz - bonus setowy - zwiększa efektywność Twojego czaru Banshee Howl).
W drugim tygodniu, mając rozbudowany zamek, wykup wojska i rusz na południe. Pokonanie pomarańczowego (2) gracza to Twój priorytet, ponieważ gdy tylko oddalisz się od swojego zamku, komputer zacznie Cię nękać swoimi armiami. Dlatego tak ważne jest nie oddalanie od zamku w początkowej fazie misji.
Dokończ rozbudowę zdobytego miasta (2) i wezwij posiłki z Nekropolii. Gdy uzbierasz armię u jednego herosa pozwiedzaj okoliczne tereny. Wkrótce z południowo wschodniego rogu mapy (3) wyłoni się żółty przeciwnik. Będzie on miał silne wojsko, które Ty musisz pokonać. Od tego momentu komputer przestanie Cię już nękać i będziesz mógł w spokoju zbierać jednostki na finałową walkę.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie