Trasy cz.1. | GT Legends poradnik GT Legends
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Jest ich w grze 25, z tym że spora część z nich to skrócone wersje "pełnych" torów GP używanych do wyścigów najszybszych samochodów. Mamy możliwość pościgania się na najsłynniejszych torach całej Europy, takich jak Imola, Doningon czy Nurburgring. Oczywiście, każda trasa ma unikalny dla siebie układ zakrętów i fakturę, tu wszystko jest odwzorowane na podstawie rzeczywistości i nie ma mowy o żadnym wymyślaniu czy fantazji autorów.
Anderstorp GP
Kraj: Szwecja
Długość: 4.025 km
Dość prosta trasa z długimi, spokojnymi zakrętami i długaśną prostą tuż za pierwszym zakrętem. Kończy ją ostry wiraż w prawo na którym trzeba mocno zwolnić, więc uważajcie, bo w tym miejscu łatwo przedobrzyć i wypaść z trasy. Poza tym raczej nic trudnego, same długie łuki, choć niektóre z nich są pochyłe, co nieco zwiększa poziom ich trudności.
Anderstorp South
Kraj: Szwecja
Długość: 2.000 km
Jak widać na załączonym obrazku, jest to skrócona wersja Anderstorp GP. Prosta jest teraz o wiele krótsza, za to zjazd z niej łagodniejszy. Tylko jeden trudniejszy zakręt, tuż przed linią mety. Generalnie najłatwiejsza "odmiana" tego toru.
Anderstorp North
Kraj: Szwecja
Długość: 1.800 km
Ta z kolei jest najkrótsza. Zamiast długiej prostej mamy krótszą po przeciwległej stronie trasy i serię dość trudnych, ciasnych zakrętów. Zwłaszcza ten o rozwartym promieniu wymaga kilku prób i wypracowania toru jazdy.
Dijon - Prenois GP
Kraj: Francja
Długość:
Tor, który przy pewnej dozie wyobraźni przypomina dłoń z wyciągniętym środkowym palcem. Jest szybki, przyjemny i w miarę prosty. Poza wspomnianym "paluszkiem", a konkretnie jego czubkiem nie ma na nim niebezpiecznych miejsc, za to pobocza są bardzo szerokie i sympatyczne, więc nawet jeśli przedobrzysz w którymś zakręcie jest duża szansa, że nie wylądujesz na ścianie.