Samochody FIA-GTC 65 cz.2 | GT Legends poradnik GT Legends
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Ford GT-40
Ciężar: 966 kg
Prędkość max: 242 km/h
Moc: 380 KM (282 kW)
Cena: samochód premiowy
Legendarny wyścigowiec Forda, wielokrotny zwycięzca wyścigu Le Mans. Bardzo możliwe, że jest niższy od Twojego biurka - ma zaledwie 40 cali wysokości. Zaprojektowany i zbudowany jako samochód wyścigowy, na torze jest nie do zatrzymania. No, chyba że zaczniesz szarżować i jeździć po ścianach, ale samo z siebie to bardzo neutralne auto.
Jaguar E-Type
Ciężar: 1160 kg / 1030 kg / 1030 kg
Prędkość max: 228 km/h / 223 km/h / 215 km/h
Moc: 275 KM (205 kW)
Cena: 75 000
Kolejna legenda z Wysp Brytyjskich. E-type występuje w grze w trzech wersjach nadwoziowych, mających ten sam silnik. Prowadzi się bardzo łatwo i lekko, to takie auto w którym każdy "znajdzie coś dla siebie" - można nim jeździć agresywnie, poślizgami, ale i delikatnie, płynnie pokonując zakręty.
Lotus Elan 26R
Ciężar: 660 kg
Prędkość max: 219 km/h
Moc: 160 KM (137 kW)
Cena: 30 000
Nie ma mocy, powiecie. Odpowiem: zgoda, ale spójrzcie na jego masę! To auto waży niewiele więcej, niż Fiat Abarth, a jest prawie dwa razy mocniejsze! Bardzo lekkie, więc szybkie i pewne w zakrętach, banalne w prowadzeniu. Jedynie na torach z ekstremalnie długimi prostymi może mu zabraknąć mocy.
Lotus Elite
Ciężar: 760 kg
Prędkość max: 184 km/h
Moc: 110 KM (91 kW)
Cena: 25 000
Najmniejszy, (prawie) najlżejszy, z najsłabszym silnikiem w całej grupie GTC-65. Czy najsłabszy? Jeśli znajdzie się ktoś, kto wykorzysta jego umiejętności agresywnego pokonywania zakrętów i nauczy się używać relatywnie wysokiego momentu obrotowego tak, by nie tracić szybkości - ten Lotus da mu sporo frajdy z jazdy... i kilka pucharków do kolekcji.