Samochody FIA GTC-76 cz.1 | GT Legends poradnik GT Legends
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
3. FIA GTC-76
Tu już nie ma żartów - najszybsze auta w grze, duże moce, a co za tym idzie - wysoki poziom trudności. Za to frajda, jaką dają samochody "superturystyczne" lat 70-tych jest nieporównywalna z prowadzeniem czegokolwiek innego. Przed Wami supersamochody GT Legends!
BMW CSL Alpina
Waga: 1180 kg
Prędkość max: 236 km/h
Moc: 340 KM (251 kW)
Cena: 110 000
Pierwsze wyścigowe BMW, tutaj w fabrycznej wersji tunera Alpina. Trochę niestabilne w zakrętach, chwilami nieprzewidywalne, ale bardzo mocne i nieźle wyważone. No i spójrzcie na ten groteskowo dziś wyglądający, przerośnięty "pług" z przodu.
BMW CSL Schnitzer
Waga: 1250 kg
Prędkość max: 234 km/h
Moc: 440 KM (320 kW)
Cena: 110 000
Podrasowana wersja poprzedniego modelu, już po samej karoserii widać, że mamyu do czynienia z potężnym autem wyścigowym. Pod maską czai się ponad 400 kucy, więc zdecydowanie jest czym pojeździć. Silnik kręci się do prawie 9000 obrotów na minutę, co jest wartością niemalże kosmiczną w porównaniu do niektórych aut. Dla zaawansowanych, ale daje dużo frajdy z jazdy.
Chevrolet Corvette '69
Waga: 1390 kg
Prędkość max: 258 km/h
Moc: 575 KM (424 kW)
Cena: 40 000
W porównaniu do BMW kosztuje śmieszne pieniądze, a ma ponad 100 koni mechanicznych więcej i jest szybsza. To najpotężniejsze auto w grze. Bardzo szybkie, genialnie przyspieszające.. do tego nadsterowne i trudne do opanowania. Wymaga sporo wyczucia w dozowaniu gazu w zakrętach, by tył nie wyprzedzał przodu przy każdej okazji. I spójrzcie na jej opony - są grubsze niż bicepsy Pudziana.
Chevrolet Corvette '74
Waga: 1350 kg
Prędkość max: 233 km/h
Moc: 450 KM (336 kW)
Cena: 40 000
Jest niższa i bardziej rasowa, niż starszy brat, ale ma "tylko" 450 koni wyciśniętych z silnika small-block. Jest za to bardzo dobrze wyważona (prawie idealny stosunek masy 50/50). Za to jej przyczepność pozostawia wiele do życzenia, łatwo też wpada w poślizgi.