Samochody FIA GTC-76 cz.2 | GT Legends poradnik GT Legends
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
DeTomaso Pantera (fabryczny)
Waga: 1300 kg
Prędkość max: 255 km/h
Moc: 475 KM (353 kW)
Cena: 65 000
To auto było produkowane bardzo długo, jeszcze w latach 90-tych można było kupić w salonie nowe Pantery. Niech to najlepiej świadczy o klasie samochodu, który w fabrycznej wersji jest jednym z najlepszych w grze, bardzo dobrze się prowadzi, trzyma drogi jak przyklejony i jest świetnie wyważony. Mimo mniejszej mocy pokonuje Corvettę prowadzeniem i pokonywaniem zakrętów.
DeTomaso Pantera (niefabryczny)
Waga: 1350 kg
Prędkość max: 214 km/h
Moc: 400 KM (297 kW)
Cena: 50 000
Zdecydowanie słabsza wersja Pantery, 75 koni mniej, do tego cięższa - dlatego wolniejsza. Ale pod względem właściwości jezdnych zachowuje wszelkie cechy fabrycznej wersji, do tego mniejsza moc powoduje, że łatwiej nad nią zapanować.
Ford Capri 2600 RS
Waga: 1030 kg
Prędkość max: 243 km/h
Moc: 310 KM (231 kW)
Cena: 38 000
Stworzony jako odpowiedź na BMW, Capri jest jednym z lepszych sportowych aut swojego okresu - także w cywilnej wersji. Jest lekki, ma świetne hamulce i wystarczająco mocy, by nawiązać walkę z najszybszymi autami. W prowadzeniu w miarę łatwy, choć doprowadzony do granicy przyczepności może być nadsterowny.
Ford Capri 3100 RS
Waga: 1120 kg
Prędkość max: 251 km/h
Moc: 440 KM (302 kW)
Cena: 80 000
Elita. Ta wersja jest w stanie stawić czoła nawet Panterom i Corvette'om. Bardzo dobrze trzyma się drogi, jest SZYBKI i sprawny w zakrętach - spisuje się równie dobrze na krętych torach, jak i na takich z długimi prostymi. Kto wie, czy nie jest to najłatwiejszy do prowadzenia samochód z samego "czuba" GT Legends.