Samochody FIA-GTC 65 cz.3 | GT Legends poradnik GT Legends
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Mercedes 300SL
Ciężar: 1066 kg
Prędkość max: 223 km/h
Moc: 250 KM
Cena: auto premiowe
Ten roadster bez dachu jest bardzo szybki, jeśli wykorzysta się jego stosunek wagi (zdecydowana większość masy jest ulokowana z przodu) i zmusi tę srebrną strzałę do lekkiego poślizgu w zakrętach tak, by mogła wykorzystać całą swoją moc.
Renault Alpine A110
Ciężar: 700 kg
Prędkość max: 203 km/h
Moc: 150 KM (112 kW)
Cena: 26 000
Kolejne bardzo lekkie auto. Alpine to francuski pomysł na wóz sportowy dla każdego, zresztą swego czasu duży sukces rynkowy. W grze bardzo łatwy w prowadzeniu, nieźle wyważony i dość szybki. Jeśli lubisz auta z silnikiem z tyłu, to Alpine pokochasz.
Shelby Daytona Coupe
Ciężar: 1125 kg
Prędkość max: 235 km/h
Moc: 380 KM (282 kW)
Cena: auto premiowe
Jedno z najmocniejszych aut w klasie. Zbudowano go na podstawie AC Cobry, Karol Shelby postarał się, by z tego nadwozia i silnika Forda GT wycisnąć jak najwięcej.. i dać wycisk Ferrari w Europie. Zbudowano ich tylko sześć. Auto jest bardzo przewidywalne, nadaje się do agresywnej, ostrej jazdy. Miodzio.
Shelby GT-350
Ciężar: 1260 kg
Prędkość max: 215 km/h
Moc: 351 KM (261 kW)
Cena: 56 000
To podrasowany przez Karola Shelby'ego Ford Mustang - co zresztą widać. Jest szybszy i silniejszy niż zwykły kucyk, ale dalej trzeba na niego bardzo uważać w zakrętach - jest bardzo nadsterowny i lubi "uciekać" z tyłem, więc nie warto próbować "wyczekać" kogoś na hamowaniu opóźniając je, bo po prostu.. nie ma na co czekać.
TVR Griffith 400
Ciężar: 1020 kg
Prędkość max: 243 km/h
Moc: 350 KM (261 kW)
Cena: 85 000
Względnie lekki, z bardzo mocnym silnikiem, TVR zdecydowanie lubi i potrafi przyspieszać. Stworzony do agresywnej, pełnej kontrolowanych poślizgów jazdy, a co za tym idzie - dla doświadczonego kierowcy. Ale jeśli już go opanujesz, odwdzięczy się fantastyczną jazdą.