Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

GT Legends - poradnik do gry

GT Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Samochody FIA-TC 65 cz.2 | GT Legends poradnik GT Legends

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Alfa Romeo GTA

Ciężar: 800 kg - Samochody FIA-TC 65 cz.2 | GT Legends - GT Legends - poradnik do gry

Ciężar: 800 kg

Prędkość max: 190 km/h

Moc: 126 kW

Cena: 35 000

W zakup Alfy trzeba już zainwestować poważniejsze pieniądze. Co ciekawe, to jedyne auto w tej klasie z pięciobiegową skrzynią biegów, co zapewnia lepszą kontrolę nad mocą. Ma tendencję do nadsterowności, co można wykorzystać "wrzucając się" w zakręty z większą prędkością. Silnik nie jest może demonem mocy, ale bardzo dobrze się kręci. No i ta stylistyka - powiedzcie mi, że to auto nie jest piękne?

Jaguar MKII

Ciężar: 1300 kg - Samochody FIA-TC 65 cz.2 | GT Legends - GT Legends - poradnik do gry

Ciężar: 1300 kg

Prędkość max: 194 km/h

Moc: 185 kW

Cena: 17 000

Wow, moc tego auta naprawdę robi wrażenie, ale opada ono szybko gdy spojrzymy na jego masę. Silnik Jaga tak naprawdę ciągnie za sobą dwa Abarthy, a wcale nie jest od niego dwa razy mocniejszy. Wielka limuzyna przerobiona na samochód wyścigowy, z racji swojej masy lubi "uciekać" w zakrętach.

Ford Falcon

Ciężar: 1250 kg - Samochody FIA-TC 65 cz.2 | GT Legends - GT Legends - poradnik do gry

Ciężar: 1250 kg

Prędkość max: 216 km/h

Moc: 240 kW

Cena: 20 000

Pod tą niepozorną karoserią kryją się "bebechy" Forda Mustanga. Bardzo mocny i szybki, ale jednocześnie ciężki i nadsterowny. Cóż, muscle cary przenoszone na tory nie traciły nic ze swojego charakteru. Dość trudny do opanowania dla początkującego, jest zarazem najszybszym autem w tej klasie.

Ford Mustang

Ciężar: 1330 kg - Samochody FIA-TC 65 cz.2 | GT Legends - GT Legends - poradnik do gry

Ciężar: 1330 kg

Prędkość max: 215 km/h

Moc: 240 kW

Cena: 20 000

Szybszy nawet od tego. Mustang jest zwyczajnie cięższy od Falcona, stąd ta minimalna różnica w prędkości. Na prostej pościgać się z nim bardzo ciężko, ale nie spisuje się w zakrętach tak dobrze, jak chociażby Mini, więc na ciaśniejszych torach trzeba ostro nadrabiać. Wyprzedzanie na hamowaniu Mustangiem jest trudne, bo jego hamulce ni należą do najlepszych. Przyszły kierowca Mustanga będzie musiał opanować jego nadsterowność.