Samochody FIA-TC 65 cz.2 | GT Legends poradnik GT Legends
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Alfa Romeo GTA
Ciężar: 800 kg
Prędkość max: 190 km/h
Moc: 126 kW
Cena: 35 000
W zakup Alfy trzeba już zainwestować poważniejsze pieniądze. Co ciekawe, to jedyne auto w tej klasie z pięciobiegową skrzynią biegów, co zapewnia lepszą kontrolę nad mocą. Ma tendencję do nadsterowności, co można wykorzystać "wrzucając się" w zakręty z większą prędkością. Silnik nie jest może demonem mocy, ale bardzo dobrze się kręci. No i ta stylistyka - powiedzcie mi, że to auto nie jest piękne?
Jaguar MKII
Ciężar: 1300 kg
Prędkość max: 194 km/h
Moc: 185 kW
Cena: 17 000
Wow, moc tego auta naprawdę robi wrażenie, ale opada ono szybko gdy spojrzymy na jego masę. Silnik Jaga tak naprawdę ciągnie za sobą dwa Abarthy, a wcale nie jest od niego dwa razy mocniejszy. Wielka limuzyna przerobiona na samochód wyścigowy, z racji swojej masy lubi "uciekać" w zakrętach.
Ford Falcon
Ciężar: 1250 kg
Prędkość max: 216 km/h
Moc: 240 kW
Cena: 20 000
Pod tą niepozorną karoserią kryją się "bebechy" Forda Mustanga. Bardzo mocny i szybki, ale jednocześnie ciężki i nadsterowny. Cóż, muscle cary przenoszone na tory nie traciły nic ze swojego charakteru. Dość trudny do opanowania dla początkującego, jest zarazem najszybszym autem w tej klasie.
Ford Mustang
Ciężar: 1330 kg
Prędkość max: 215 km/h
Moc: 240 kW
Cena: 20 000
Szybszy nawet od tego. Mustang jest zwyczajnie cięższy od Falcona, stąd ta minimalna różnica w prędkości. Na prostej pościgać się z nim bardzo ciężko, ale nie spisuje się w zakrętach tak dobrze, jak chociażby Mini, więc na ciaśniejszych torach trzeba ostro nadrabiać. Wyprzedzanie na hamowaniu Mustangiem jest trudne, bo jego hamulce ni należą do najlepszych. Przyszły kierowca Mustanga będzie musiał opanować jego nadsterowność.