Grom: Village - Tibet
Aktualizacja:
![]() | Wysłuchaj scenki, Okazuje się, iż mnisi boją się ataku bandytów, który ma nastąpić lada moment. Grom zdecyduje, że spróbuje im pomóc. Niestety, reszta drużyny nie jest już taka entuzjastyczna i ruszy w dalszą drogę. Będziesz więc musiał sobie radzić w pojedynkę. |
![]() | Po zakończeniu scenki wbiegnij po schodach na mur. Pierwsi przeciwnicy zaczną nadbiegać z zachodu. Musisz jak najdłużej utrzymywać ich poza obrębem wioski (pamiętaj o przekładni operującej bramą!). Gdy wreszcie uda się im przedostać do środka zbiegnij na dół. |
![]() | W sumie trzeba będzie się pozbyć kilkunastu bandytów. W szczególności uważaj na tych, którzy wyposażeni zostali w shotguny. W trakcie walk możesz przejmować kontrolę nad mnichami, ale niestety nie za wiele zdziałają. Zwróć też uwagę na fakt, iż nie możesz strzelać będąc POD murem. W pewnym momencie pojawi się scenka z wrogiem nadbiegającym z płd-wsch. To właśnie z tego miejsca będą nadciągały najświeższe posiłki. |
![]() | Przy okazji powinieneś zdobyć obrzyna, którego czym prędzej wykorzystaj do usunięcia lepiej wyposażonych bandytów (wrogowie nadciągają falami tak więc będziesz miał czas żeby go przeładować). Prawdopodobnie w trakcie walk stracisz najlepszych pomocników ale Grom, mimo wszystko, powinien poradzić sobie z siłami przeciwnika. Po wybiciu wszystkich bandziorów pojawi się scenka. Otrzymasz amulet (spokojnie, co prawda nie ma go w inwentarzu ale zapewniam, że JEST :-)) a na mapce pojawią się: Dietrich i Margarette. Zanim jednak wyruszysz dalej możesz jeszcze pozwiedzać samą wioskę. Warto pohandlować z Brangiem [049.jpg] Porozdzielaj też pomiędzy członków drużyny zdobyte w trakcie walk łupy (głównie amunicję). |
- Grom - poradnik do gry
- Grom: Poradnik do gry
- Grom: Sunset Pass - Tibet
- Grom: Checkpoint - India
- Grom: Upshi - India
- Grom: High Mountain Crossroads - Tibet
- Grom: Mountain Camp - Tibet
- Grom: Archeologists' Camp - Tibet
- Grom: Checkpoint - India, cz. 2
- Grom: Upshi - India, cz. 2
- Grom: Village - Tibet
- Grom: View To The Monastery - Tibet
- Grom: Monastery - Tibet
- Grom: Big Plain - Tibet - część 1
- Grom: Big Plain - Tibet - część 2
- Grom: Railway Station - Tibet
- Grom: Three Chortens - Tibet
- Grom: Mountain Pass - Tibet
- Grom: Three Palaces - Tibet
- Grom: Crossing The River - Tibet
- Grom: Upshi - India, cz. 3
- Grom: Caves - Tibet
- Grom: Hidden Fortress - Tibet
- Grom: Caves - Tibet, cz. 2
- Grom: Laboratory - Tibet
- Grom: Command Center - Tibet
- Grom: Nazi Camp - Tibet
- Grom: Dragon's Throat - Tibet
- Grom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jak się dostaje tego ludka i jak ma na imię ta 2 nieaktywna główka obok głowy groma!!
JAK PRZEJŚĆ POZIOM Z LATAJĄCYMI DEMONAMI W UKRYTEJ FORTECY!!
Cóż... gra jest zajebista, ale koniec beznadziejny xD... nie mogłem przejść dosłownie 10 ostatnich minut gry (wszystko inne szło po maśle), poradnik mi pomógł... ale mniejsza o to... tak się natrudziłem, a na koniec żadnego "THE END", tylko nagle przerywa grę........
GRom to zajebista gra :) wciaga na serio .. fajne misje i wogole :D a grafika jaka ładna :) POlacy potrafią robic swietne gry !!!!!! a poradnik super zrobiony !!!!!!!1
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




