Checkpoint - India, cz. 2 | Grom poradnik Grom
Ostatnia aktualizacja: 21 kwietnia 2022
Zatrzymasz się na granicy pomiędzy Indiami a Tybetem. Strażnik przy domku od razu wyda Ci się zapewne podejrzany. Wkrótce okaże się, że to pułapka zastawiona przez nazistów! Będziesz musiał ich wszystkich pozabijać. W szczególności uważaj na granaty, którymi okazyjnie będą chcieli rzucać. Swoją drużynę trzymaj w zwarciu aczkolwiek nie możesz dopuścić, aby nawzajem siebie ranili. Załatw też gostków w wieżach, najlepiej jest się ich pozbywać użyciu strzelby Groma (Rifle). W szczególności uważaj zaś na trzyosobową grupkę, która pilnuje przejścia do kolejnej planszy!. | |
Pamiętaj o tym, aby korzystać z najmocniejszego aktualnie MP-40 a także unikać ciskanych przez wrogów granatów. Grom powinien używać swojej strzelby, Petr Blonderbussa a Dietrich MP-40. Po "oczyszczeniu" planszy udaj się na zachód znanym już północnym przejściem (na lewo od trzech strażników). Napadnie Cię tu trzech kolejnych nazistów. | |
Z uwagi na niewielkie pole działania zwracaj szczególną uwagę na to, aby Twoi ludzie się nawzajem nie rozstrzelali. Dobrze jest korzystać z MP-40, które najlepiej sprawdza się na tak niewielki dystans. Teraz wejdź do dobrze już znanego baru. Wpadniesz tu na Karla Reisera, który najwyraźniej nie lubi głównego bohatera :-) W trakcie rozmowy dowiesz się co takiego można znaleźć w zdobytej szkatułce (Olivier zabronił Ci jej otwierać). | |
Udaj się na zaplecze. Bartolomeo jest trzymany na muszce przez natrętnego nazistę. Zabij go. Bart przyłączy się do drużyny, razem musicie ruszyć do Oliviera. Zanim jednak opuścisz tę lokację zabierz wszystko co ma aktualnie w inwentarzu a w szczególności złoto i apteczki! |