Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grom - poradnik do gry

Grom - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mountain Pass - Tibet | Grom poradnik Grom

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Od razu zaatakują Cię dwaj naziści, których jak najszybciej zabij (najlepiej jest do nich strzelać z odległości, np - Mountain Pass - Tibet | Grom - Grom - poradnik do gry

Od razu zaatakują Cię dwaj naziści, których jak najszybciej zabij (najlepiej jest do nich strzelać z odległości, np. z Rifle'a). Skieruj się na płd-wsch.

Teraz musisz pozbyć się grupki, która stacjonuje na północy - Mountain Pass - Tibet | Grom - Grom - poradnik do gry

Teraz musisz pozbyć się grupki, która stacjonuje na północy. Gostka, który stoi na południu ustrzel z Rifle'a. Na szczęście Grom ma lepsze pole widzenia. Identycznie postąp z resztą, dopiero gdy zaczną biec w kierunku Twoich ludzi przygotuj dodatkowo MP-40, z którego koś ich możliwie jak najszybciej (zanim sami zaczną strzelać). Pozbieraj amunicję i ruszaj w prawo.

Po przejściu do kolejnej lokacji z Gromem zacznie dziać się coś dziwnego - Mountain Pass - Tibet | Grom - Grom - poradnik do gry

Po przejściu do kolejnej lokacji z Gromem zacznie dziać się coś dziwnego. Najpierw upadnie a następnie... zniknie! Dakpa stwierdzi, że jest to robota demonów. Zanim jednak zajmiemy się egzorcyzmami trzeba jeszcze będzie pokonać kilka Yeti. Największy problem sprawia Ci zapewne niewygodnie ułożona kamera, uważaj więc żeby nie postrzelić swoich ludzi. Zdecydowanie największą rolę odgrywa tu Dakpa, który świetnie walczy wręcz, oczywiście o ile ma dobry mieczyk...

W międzyczasie Grom musi stoczyć pojedynek z demonem [083 - Mountain Pass - Tibet | Grom - Grom - poradnik do gry

W międzyczasie Grom musi stoczyć pojedynek z demonem [083.jpg] Normalnie nie miałby żadnych szans, możesz jednak co jakiś czas zlatywać na dół do wajchy z napisem "Trigger An Explosion". Seria wybuchów dotkliwie porazi demona. Aby ponownie aktywować urządzenie wykonaj kilka "rundek" po obrzeżach koła. O tym, że dobrze biegniesz będą informowały Cię pojawiające się płomienie (wylatują z "rurek").

W ten sposób uda Ci się go zabić - Mountain Pass - Tibet | Grom - Grom - poradnik do gry

W ten sposób uda Ci się go zabić. Zostaniesz teleportowany do kolejnego pomieszczenia.

Jest to sprytnie rozwiązana zagadka - Mountain Pass - Tibet | Grom - Grom - poradnik do gry

Jest to sprytnie rozwiązana zagadka. Musisz nakierowywać niewidome demony do miejsc, w których pojawiają się płomienie. Najlepiej jest zwracać na siebie uwagę po prostu do nich strzelając. Problem w tym, że potworom odnawia się życia, musisz więc na tyle szybko podsyłać je do kolejnych płomieni żeby się zdążyły się zregenerować. Najlepiej jest biegać w okolicach trzech znajdujących się na środku planszy. Po wykonaniu tego zadania zostaniesz teleportowany do kolejnego pomieszczenia.

Musisz pokonać dwa demony - Mountain Pass - Tibet | Grom - Grom - poradnik do gry

Musisz pokonać dwa demony. Na całe szczęście na północy znajdziesz shotguna oraz mnóstwo amunicji. Niestety, samo przeładowanie trwa dość długo tak więc będziesz musiał możliwie jak najdalej im uciekać. Nie pozwól na to, aby potwory doprowadziły do walki wręcz. Wtedy kilka ciosów z ich strony i po Gromie. W nagrodę za pokonanie potworów spotkasz się z bogiem Padmasambhavą.

W trakcie długiej rozmowy wyjaśni Ci on kilka istotnych szczegółów dotyczących nazistów, zaginionego miasta i Twojej roli w tym wszystkim. Okazuje się, iż będziesz musiał zdobyć broń bogów - Brahmashiras. Zanim jednak tym się zajmiesz musisz powstrzymać demona, którego spotkałeś już wcześniej (chodzi w czerwonej szacie). Skrywa się on w swojej tajnej fortecy. Po wysłuchaniu słów Padmasambhavy teleportujesz się w nowe miejsce.