Grom: Dragon's Throat - Tibet
Aktualizacja:
![]() | Na początek musisz poradzić sobie z grupką latających demonów. Na szczęście nie zadają one zbyt dużych ran tak więc nie powinno Cię nawet przerazić to w jakich ilościach się pojawiły. Po zakończonej walce Mongolian powie Ci co nieco o swoim przeznaczeniu. Zanim ruszysz dalej musisz jeszcze pokonać nazistów, którzy wybiegną z jaskini. Z nimi będzie już znacznie trudniej. Unikaj granatów i naparzaj z czego tylko możesz. Po ich wykończeniu skieruj się w stronę schodów. |
![]() | Pojawisz się w ogromnym kanionie. Ruszaj na północ w kierunku jedynego widocznego wyjścia (od południa zaczną nadbiegać wrogowie, zignoruj ich). Po przejściu do nowego pomieszczenia rozwal Steel Majora. |
![]() | Stoisz przed pięcioma drzwiami. Musisz wybrać te właściwe. |
![]() | Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w notatkach. Jest to sekcja The Way to the Treasure. Przykładowo, jeśli opis wygląda tak: One bird, four snakes, two beings, five flies, three options to musisz udać się do następujących drzwi: pierwsze, czwarte, drugie, piąte i na koniec trzecie. Dopiero wtedy otworzy się zapadnia a Twoi bohaterowie będą mogli zejść po drabinie na dół. Idź na płn-wsch. Po chwili załączy się scenka a Mongolian wygłosi kolejny monolog. Pojawią się też naziści, których czym prędzej wykończ. |
![]() | Aby przejść dalej będziesz musiał złożyć pokłon tutejszym bogom. A więc na co czekasz? Do roboty (pokłon=kucanie)! Musisz to wykonać stojąc przodem do czterech stron świata i być oddalonym od centralnego okręgu (stajesz na zwykłej szarej posadzce). Za każdym razem usłyszysz ryk bogów. Po wykonaniu zadania otworzy się żelazna brama a Ty będziesz mógł przejść dalej. Porozglądaj się. Po chwili pojawi się Padmasambhava. Objaśni Ci on znaczenie pomieszczenia, w którym się aktualnie znajdujecie a także podpowie jak przywołać potężną rasę istot, które swego czasu zamieszkiwały Ziemię. Wyjaśni Ci też, dlaczego nie mogłeś dopuścić, aby tabliczka trafiła w ręce nazistów. Okazuje się, że stwory ludzi widzą tylko jako wiązkę energii tak więc nie rozpoznają kto ich wezwał. |
![]() | Będziesz musiał skorzystać z posiadanej tabliczki z symbolami i wciskać je we właściwej kolejności. A więc do dzieła (tabliczkę znajdziesz w inwentarzu w dokumentach)! Po skończonej robocie tradycyjnie już zatrzęsie się ziemia a w powietrzu pojawi się The Powerful. |
![]() | Dość długa rozmowa doprowadzi do: 1) Zabrania Brahmashiras przez antyczną rasę tak żeby nigdy więcej nie wpadła ona już w ręce niepowołanych osób 2) Wypełnienia głównego celu gry 3) Wpłynięcia na życie Petra :-) Niestety, to jeszcze nie koniec. Padmasambhava poprosi Cię o ostatnią przysługę. Będziesz musiał ostatecznie rozprawić się z nazistami, którzy z braku możliwości zdobycia antycznej broni rozkradają cenne skarby Tybetu. |
![]() | Krótka scenka i... jesteśmy w powietrzu. Na początek musisz pozbyć się trzech latających machin, w których siedzą niemieccy piloci. Na koniec wylądujesz zaś na... mega-UFO (to chyba najbardziej trafne określenie :-)). |
![]() | Zabij dwóch Nazi UFO i wejdź do środka. |
![]() | Załatw wszystkich strażników (na szczęście nie będą korzystali ze swoich broni) oraz profesora Von Kutza a następnie wciśnij czerwony przycisk. |
![]() | Uciekaj na zewnątrz, wpadniesz niestety na starego znajomego - Karla Reisera. Będziesz musiał stoczyć z nim męski pojedynek na pięści. |
![]() | Po chwili w oddali pojawi się sterowiec, przeskocz na niego, obejrzyj scenkę z wybuchającym UFO i kontynuujcie pojedynek. W momencie, gdy zaczniesz zwyciężać pojawi się Petr, zatoczy kilka kółek wokół sterowca a Grom w iście hollywoodzkim stylu pozbędzie się Reisera. Jeszcze tylko króciutka scenka przerywnikowa i... to już koniec! Bez outra niestety... |
- Grom - poradnik do gry
- Grom: Poradnik do gry
- Grom: Sunset Pass - Tibet
- Grom: Checkpoint - India
- Grom: Upshi - India
- Grom: High Mountain Crossroads - Tibet
- Grom: Mountain Camp - Tibet
- Grom: Archeologists' Camp - Tibet
- Grom: Checkpoint - India, cz. 2
- Grom: Upshi - India, cz. 2
- Grom: Village - Tibet
- Grom: View To The Monastery - Tibet
- Grom: Monastery - Tibet
- Grom: Big Plain - Tibet - część 1
- Grom: Big Plain - Tibet - część 2
- Grom: Railway Station - Tibet
- Grom: Three Chortens - Tibet
- Grom: Mountain Pass - Tibet
- Grom: Three Palaces - Tibet
- Grom: Crossing The River - Tibet
- Grom: Upshi - India, cz. 3
- Grom: Caves - Tibet
- Grom: Hidden Fortress - Tibet
- Grom: Caves - Tibet, cz. 2
- Grom: Laboratory - Tibet
- Grom: Command Center - Tibet
- Grom: Nazi Camp - Tibet
- Grom: Dragon's Throat - Tibet
- Grom: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jak się dostaje tego ludka i jak ma na imię ta 2 nieaktywna główka obok głowy groma!!
JAK PRZEJŚĆ POZIOM Z LATAJĄCYMI DEMONAMI W UKRYTEJ FORTECY!!
Cóż... gra jest zajebista, ale koniec beznadziejny xD... nie mogłem przejść dosłownie 10 ostatnich minut gry (wszystko inne szło po maśle), poradnik mi pomógł... ale mniejsza o to... tak się natrudziłem, a na koniec żadnego "THE END", tylko nagle przerywa grę........
GRom to zajebista gra :) wciaga na serio .. fajne misje i wogole :D a grafika jaka ładna :) POlacy potrafią robic swietne gry !!!!!! a poradnik super zrobiony !!!!!!!1
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












