Dragon's Throat - Tibet | Grom poradnik Grom
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Na początek musisz poradzić sobie z grupką latających demonów. Na szczęście nie zadają one zbyt dużych ran tak więc nie powinno Cię nawet przerazić to w jakich ilościach się pojawiły. Po zakończonej walce Mongolian powie Ci co nieco o swoim przeznaczeniu. Zanim ruszysz dalej musisz jeszcze pokonać nazistów, którzy wybiegną z jaskini. Z nimi będzie już znacznie trudniej. Unikaj granatów i naparzaj z czego tylko możesz. Po ich wykończeniu skieruj się w stronę schodów. | |
Pojawisz się w ogromnym kanionie. Ruszaj na północ w kierunku jedynego widocznego wyjścia (od południa zaczną nadbiegać wrogowie, zignoruj ich). Po przejściu do nowego pomieszczenia rozwal Steel Majora. | |
Stoisz przed pięcioma drzwiami. Musisz wybrać te właściwe. | |
Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w notatkach. Jest to sekcja The Way to the Treasure. Przykładowo, jeśli opis wygląda tak: One bird, four snakes, two beings, five flies, three options to musisz udać się do następujących drzwi: pierwsze, czwarte, drugie, piąte i na koniec trzecie. Dopiero wtedy otworzy się zapadnia a Twoi bohaterowie będą mogli zejść po drabinie na dół. Idź na płn-wsch. Po chwili załączy się scenka a Mongolian wygłosi kolejny monolog. Pojawią się też naziści, których czym prędzej wykończ. | |
Aby przejść dalej będziesz musiał złożyć pokłon tutejszym bogom. A więc na co czekasz? Do roboty (pokłon=kucanie)! Musisz to wykonać stojąc przodem do czterech stron świata i być oddalonym od centralnego okręgu (stajesz na zwykłej szarej posadzce). Za każdym razem usłyszysz ryk bogów. Po wykonaniu zadania otworzy się żelazna brama a Ty będziesz mógł przejść dalej. Porozglądaj się. Po chwili pojawi się Padmasambhava. Objaśni Ci on znaczenie pomieszczenia, w którym się aktualnie znajdujecie a także podpowie jak przywołać potężną rasę istot, które swego czasu zamieszkiwały Ziemię. Wyjaśni Ci też, dlaczego nie mogłeś dopuścić, aby tabliczka trafiła w ręce nazistów. Okazuje się, że stwory ludzi widzą tylko jako wiązkę energii tak więc nie rozpoznają kto ich wezwał. | |
Będziesz musiał skorzystać z posiadanej tabliczki z symbolami i wciskać je we właściwej kolejności. A więc do dzieła (tabliczkę znajdziesz w inwentarzu w dokumentach)! Po skończonej robocie tradycyjnie już zatrzęsie się ziemia a w powietrzu pojawi się The Powerful. | |
Dość długa rozmowa doprowadzi do: 1) Zabrania Brahmashiras przez antyczną rasę tak żeby nigdy więcej nie wpadła ona już w ręce niepowołanych osób 2) Wypełnienia głównego celu gry 3) Wpłynięcia na życie Petra :-) Niestety, to jeszcze nie koniec. Padmasambhava poprosi Cię o ostatnią przysługę. Będziesz musiał ostatecznie rozprawić się z nazistami, którzy z braku możliwości zdobycia antycznej broni rozkradają cenne skarby Tybetu. | |
Krótka scenka i... jesteśmy w powietrzu. Na początek musisz pozbyć się trzech latających machin, w których siedzą niemieccy piloci. Na koniec wylądujesz zaś na... mega-UFO (to chyba najbardziej trafne określenie :-)). | |
Zabij dwóch Nazi UFO i wejdź do środka. | |
Załatw wszystkich strażników (na szczęście nie będą korzystali ze swoich broni) oraz profesora Von Kutza a następnie wciśnij czerwony przycisk. | |
Uciekaj na zewnątrz, wpadniesz niestety na starego znajomego - Karla Reisera. Będziesz musiał stoczyć z nim męski pojedynek na pięści. | |
Po chwili w oddali pojawi się sterowiec, przeskocz na niego, obejrzyj scenkę z wybuchającym UFO i kontynuujcie pojedynek. W momencie, gdy zaczniesz zwyciężać pojawi się Petr, zatoczy kilka kółek wokół sterowca a Grom w iście hollywoodzkim stylu pozbędzie się Reisera. Jeszcze tylko króciutka scenka przerywnikowa i... to już koniec! Bez outra niestety... |