Three Palaces - Tibet | Grom poradnik Grom
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
![]() | Gra przeniesie nas do pozostałych bohaterów. Ruszaj nimi na południe. Znajdź schody prowadzące na dół. Na południu znajdziesz obóz bandytów. Porozmawiaj z osobnikami ubranymi na szaro. Jeden z nich zaprowadzi Cię do portalu, przez który sprowadzi w to miejsce Groma. Niestety, aby móc dalej pociągnąć fabułę będziesz musiał zdobyć magiczne sztylety. Bandyci ich Ci nie dadzą, trzeba je więc będzie samemu znaleźć... |
Uwaga techniczna: Kolejna scenka przerywnikowa jest zabugowana, gra potrafi się przy niej wieszać, w takiej sytuacji najlepiej jest wczytać stan gry z okolic walk z demonami i próbować do skutku. Być może na zawieszenie się gry wpływ ma to kto rozmawia z bandytami, niestety nie udało mi się tego ustalić. Ewentualnie można spróbować zassać patcha, który powinien rozwiązać ten problem. Podobny problem może pojawić się też później, przy próbach użycia sztyletów.
![]() | Pojawią się naziści a bandyci uciekną. Zbierz to co po nich pozostało (okolice ogniska). Pierwsza grupka nazistów nadbiegnie z zachodu. Na Twoje nieszczęście będą to elitarni komandosi. |
![]() | Musisz ich wszystkich zabić. Wykorzystaj świeżo zdobyte granaty. Ruszaj w kierunku schodów. Uważaj na kolejnych nazistów, którzy będą ześlizgiwali się po linie ze sterowca. Musisz ich wszystkich usunąć. W momencie gdy pozbędziesz się wszystkich przeciwników na planszy ponownie pojawią się bandyci. Ty zaś musisz dostać się po drabinie do wejścia do pierwszego pałacu. |
![]() | Jest to swego rodzaju labirynt. |
![]() | Twoim celem jest centralne pomieszczenia gdzie można znaleźć Purba Dager. A więc ruszaj! Naziści pojawiają się co najwyżej dwójkami, najlepiej jest ich eliminować z niewielkiego dystansu, przy użyciu MP-40 lub dobrego shotguna. |
![]() | Po zdobyciu magicznego sztyletu skieruj się na wschód i przejdź do sąsiedniego pałacu. |
![]() | Są tu kolejni naziści do odstrzału a także drugi Purba Dager. Taktyka walki jest praktycznie taka sama. Uważaj tylko na gostków ze strzelbami (Rifle), którzy w ciasnych zaułkach będą próbowali doprowadzić do walki wręcz. Na koniec skieruj się na płn-zach do ostatniego pałacu. Powinieneś pojawić się dokładnie na płn-wsch od pomieszczenia ze sztyletem. Zabij tylko kilku najbliższych nazistów i wróć identyczną drogą do miejsca startu. Na szczęście nie musisz zabijać wszystkich przeciwników, aby móc opuścić planszę. |
![]() | Po wyjściu na zewnątrz skieruj się do dwóch pozostałych miejsc oznaczonych na mapce (inwentarz). Są to: płd-wsch oraz płn-wsch róg planszy. Znajdziesz tam dwa pozostałe sztylety. Teraz udaj się do obozu bandytów i podejdź do miejsca, w którym pojawił się Grom. W miejsca oznaczone jako Crevice będziesz musiał powkładać sztylety (podchodź do nich osobą, która posiada te magiczne przedmioty). |
![]() | Otworzy się klapa, z której "wyleci" księga (Board). Zabierz ją (jej zawartość możesz przeglądać w dzienniku, z kombinacji symboli skorzystasz jednak dopiero pod koniec rozgrywki). Możesz już opuścić tę planszę. |