Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grom - poradnik do gry

Grom - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Caves - Tibet, cz. 2 | Grom poradnik Grom

Ostatnia aktualizacja: 21 kwietnia 2022

Od razu wpadniesz na ciężko rannego Kundgę - Caves - Tibet, cz. 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Od razu wpadniesz na ciężko rannego Kundgę. Opowie Ci on między innymi o ataku nazistowskich sił, który miał tu miejsce a także o Krishna's Thought, który ocalił okolicę przed zagładą. Niestety, mag w końcu umrze. Odłączy się też od Ciebie Dakpa, który wyrusza na naradę demonów. Na szczęście pozostawi Ci swoje przedmioty. Opuść lokację.

Entrance To the Laboratory - Tibet

Po dotarciu na miejsce ruszaj w prawo - Caves - Tibet, cz. 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce ruszaj w prawo. Po chwili pojawi się scenka i nadbiegnie Mongolian Rider. Inteligentną konwersację przerwą kroki nadchodzącego żołnierza. Zaznacz obie postaci i rozkaż położyć się im na ziemi. Przesuń ich też trochę w prawo.

Po chwili z zachodu nadejdzie pojedynczy strażnik - Caves - Tibet, cz. 2 | Grom - Grom - poradnik do gry

Po chwili z zachodu nadejdzie pojedynczy strażnik. NIE atakuj go. Poczekaj aż podejdzie do ściany i uaktywni tajne przejście do laboratorium. Kiedy wejdzie do środka każ swoim ludziom wstać i pobiec za nim.