Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grom - poradnik do gry

Grom - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Monastery - Tibet | Grom poradnik Grom

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Porozmawiaj z mnichami siedzącymi przy wrotach - Monastery - Tibet | Grom - Grom - poradnik do gry

Porozmawiaj z mnichami siedzącymi przy wrotach. Nie mogą niestety nikogo wpuścić ponieważ w okolicy czają się demony, które tylko czekają na okazję, aby przedostać się do klasztoru. Będziesz więc musiał się ich pozbyć (wybierz opcję dialogową "We'll Fight").

Podczas walki możliwie jak najczęściej korzystaj z MP-40 ponieważ jest to zdecydowanie najlepsza broń do usuwania wspomnianych kreatur - Monastery - Tibet | Grom - Grom - poradnik do gry

Podczas walki możliwie jak najczęściej korzystaj z MP-40 ponieważ jest to zdecydowanie najlepsza broń do usuwania wspomnianych kreatur. Jeśli już dojdzie do walki wręcz to korzystaj z posiadanych mieczyków i noży. Po skończonej walce mnisi wpuszczą Cię wreszcie do klasztoru. Do drużyny podejdzie jeden z nich. Niestety, audiencja z Wielkim Lamą będzie możliwa dopiero jutro. Ruszaj więc za mnichem, z którym przed chwilą rozmawiałeś. Zaprowadzi on drużynę do kwater.

Dowiesz się o tam o ceremonii polegającej na rozmowie. Tylko te osoby, które ją "zaliczą" będą mogły otrzymać pomoc Lamy. Na szczęście drużyna dowie się o innym problemie, który nęka klasztor. Otóż okazało się, iż skrywa się tu demon, którego ktoś wreszcie musi pokonać. Grom oczywiście zgodzi się to uczynić w zamian za pomoc Lamy. Uwaga! Do wymiaru, w którym przebywa demon może przenieść się wyłącznie jeden członek drużyny. Na szczęście będziesz mógł zaopatrzyć go w kilka ciekawych rzeczy, m.in. shotguna czy też apteczki. Porozmawiaj z mnichem a ten przeniesie Cię do innego wymiaru. Od razu zaatakuje Cię grupka przeciwników. Musisz ich wszystkich pokonać. Najlepszy jest do tego shotgun, który mogłeś zabrać przed teleportacją. O wiele trudniejszy jest natomiast sam boss - Fiery Demon. Tak samo ciężko walczy się z nim na odległość jak i w zwarciu. W tym pierwszym przypadku puszcza niezwykle silne fireballe, natomiast gdy podbiegniesz próbuje Cię otruć. Na niewiele zda się tu posiadany shotgun, tzn. przeważnie nie będziesz miał czasu żeby go przeładować. Jakoś jednak powinno udać Ci się go zabić (korzystaj z różnych osłon). Zanim jednak opuścisz to miejsce zabierz złoto znajdujące się przy jednym z kościotrupów (prawie 400 sztuk!).

Teraz czeka Cię wspomniany już wcześniej test - Monastery - Tibet | Grom - Grom - poradnik do gry

Teraz czeka Cię wspomniany już wcześniej test. Na początek musisz odpowiadać na pytania Lamy, paradoksalnie nie odgrywa to żadnej roli. Lama zada kilka pytań, następnie załączy się czas. Jest to obowiązkowa minigra. Musisz wbiegać na podświetlające się płytki i z menu kontekstowego (po przytrzymaniu PPM) wybierać pozycje spośród listy ukazanej po lewej stronie ekranu. Zadanie to jest na szczęście banalnie proste, po prostu patrzysz na to co musisz wykonać i wyszukujesz wskazaną pozycję w menu.

W sumie czekają Cię trzy serie pytań, szczerze radziłbym odpowiadać tylko na tą ostatnią. W nagrodę Lama opowie Ci o tajemniczym mieście i jego skarbach. Zaznaczy Ci też lokalizację wyroczni (Oracle), która pomoże w jego odnalezieniu. Oprócz tego dowiesz się, iż będziesz musiał zdobyć pewien klucz, który w rękach posiadacza może uczynić z niego najpotężniejszą istotę na tej planecie. Znajduje się on w zamkach na południu. Opuść klasztor. Pora ruszyć w dalszą drogę. Twoim kolejnym celem podróży powinno być [Big Plain - Tibet].