Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gray Matter - poradnik do gry

Gray Matter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter Gray Matter poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Wspomnienie letniej nocy

1 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Udaj się do salonu (z holu w prawo) - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Udaj się do salonu (z holu w prawo). Zainteresuj się stojącym na biurku tuż za monitorem pudełkiem ze zdjęciami. Przeglądaj je kolejno, aż Dawid znajdzie zdjęcie domku letniskowego (8 pkt. - wspomnienie).

2 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Maszeruj do sypialni, gdzie wejdź do garderoby (na lewo od lustra) - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Maszeruj do sypialni, gdzie wejdź do garderoby (na lewo od lustra). Obejrzyj sukienkę ślubną Laury (2 pkt. premii).

3 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Sprawdź pierwszą (2 pkt - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Sprawdź pierwszą (2 pkt. premii) i drugą (2 pkt. premii) szufladę komody. W ostatniej przełóż szlafrok (7 pkt.) i zabierz leżący pod nim kostium kąpielowy Laury (5 pkt. - wspomnienie). Wróć do sypialni i przejdź do łazienki (drzwi na lewo od łóżka).

4 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
5 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
6 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Otwórz szafkę na prawo od lustra (3 pkt - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Otwórz szafkę na prawo od lustra (3 pkt.) i zabierz z niej szampon Laury (5 pkt. - wspomnienie). Zajdź do holu i wejdź do jadalni (drzwi po lewej). Podejdź do szafki na sprzęt muzyczny (na lewo od wejścia), otwórz ją (3 pkt.) i z trzeciej półki od góry weź płytę (5 pkt - wspomnienie). Wracaj do prywatnego laboratorium w piwnicy.

Ponownie podejdź do komputera. Wybierz na ekranie ikonę Organizator win. Teraz musisz zdecydować, jakiego rodzaju wino David i Laura pili tamtego wieczoru.

Na szczęście mężczyzna pamięta, że było wytrawne i czerwone - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Na szczęście mężczyzna pamięta, że było wytrawne i czerwone. Wybierz zatem ten rodzaj w okienku przy żółtym listku i kolor w okienku przy zielonym listku. Z jednego z nagrań wideo wiesz, że w 2005 roku Laura obchodziłaby 33 urodziny, zatem urodziła się w 1972, wybierz więc ten rocznik w okienku przy fioletowym listku, z kolei z komentarza do jednej z fotografii znasz region, w którym stoi domek letniskowy państwa Stylesów, wybierz zatem Dolinę Loary w okienku przy różowym listku. Po prawej pojawią się 3 możliwe wina, oznaczone nr 092-094 (13 pkt.).

7 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Opuść laboratorium i w piwnicy przyjrzyj się stojakowi z winami (po lewej) - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Opuść laboratorium i w piwnicy przyjrzyj się stojakowi z winami (po lewej). Wybierz wino nr 94 (5 pkt. - wspomnienie).

8 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Wróć do laboratorium i podejdź do komory deprywacyjnej, wyglądającej jak tajemniczy pojazd - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Wróć do laboratorium i podejdź do komory deprywacyjnej, wyglądającej jak tajemniczy pojazd. Wybierz konsolę sterującą (po prawej - kontrolki komory). Wciśnij górny przycisk (płyty) na panelu po prawej, by otworzyć discman (3 pkt.). Włóż płytę w szczelinę discmana (na dole - 3 pkt.).

9 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Szampon Laury wlej do pojemnika po lewej (3 pkt - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Szampon Laury wlej do pojemnika po lewej (3 pkt.). Wciśnij przycisk otwarcia komory (dolny) na panelu po prawej. Unieś pokrywę, by wejść do środka zbiornika (10 pkt.) - to wystarczy, by zakończyć zadanie (73/73. pkt.).

Wiadomość od Laury

10 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Po wszystkim maszeruj do salonu, gdzie ponownie przejrzyj zdjęcia - tym razem chodzi o ostatnie, to, na którym David i Laura są w wieczorowych strojach - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Po wszystkim maszeruj do salonu, gdzie ponownie przejrzyj zdjęcia - tym razem chodzi o ostatnie, to, na którym David i Laura są w wieczorowych strojach. Zabierz je (5 pkt.). Wróć do prywatnego laboratorium, gdzie ulokuj zdjęcie w skanerze, na lewo od monitora (3 pkt.).

11 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Kliknij ikonkę skanera na ekranie monitora (u dołu po lewej), a następnie wybierz Skanuj (po lewej, na pasku w dole ekranu) - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Kliknij ikonkę skanera na ekranie monitora (u dołu po lewej), a następnie wybierz Skanuj (po lewej, na pasku w dole ekranu). Kiedy pojawi się fotografia, kliknij Edytuj (pośrodku, na pasku w dole ekranu). Wybierz następujące opcje: Kolor, Ostrość i Kontrast (15 pkt.). Opuść piwnicę.

12 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
13 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
14 - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry
Idź do kuchni, gdzie podejdź do tablicy wiszącej na ścianie między oknem a kuchenką - Rozdział trzeci (2) | Opis przejścia Gray Matter - Gray Matter - poradnik do gry

Idź do kuchni, gdzie podejdź do tablicy wiszącej na ścianie między oknem a kuchenką. Rzuć okiem na przyczepioną do niej wizytówkę inspektora policji Reginalda Paisera (5 pkt.). Wyjdź do holu i zadzwoń do inspektora (8 pkt.) - to wystarczy, by zakończyć zadanie (36/36 pkt.)

Premia (11 pkt.)

1) Przyjrzyj się szafce z aktami w głównym laboratorium Stylesa (2 pkt.).

2) Rzuć okiem na tablicę z zapiskami w prywatnym laboratorium Stylesa (3 pkt.).

3) Obejrzyj sukienkę ślubną Laury w garderobie (2 pkt.).

4) Sprawdź pierwszą (2 pkt.) i drugą (2 pkt.) szufladę komody w garderobie.