Rozdział trzeci (1) | Opis przejścia Gray Matter Gray Matter poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Rozdział trzeci
Zadania:
- Wspomnienie letniej nocy (73 pkt.)
- Wiadomość od Laury (36 pkt.)
- Kupa złomu (17 pkt.)
- Psi i jeszcze raz psi (32 pkt.)
- Duchowa obecność (35 pkt.)
- Premia rozdziału 3 (11 pkt.)
Kupa złomu
Tym razem wcielasz się w doktora Stylesa. Opuść jego sypialnię oraz posiadłość i przejdź do garażu. Przyjrzyj się motocyklowi Sam (2 pkt.). Wróć do domu i wejdź do kuchni. Porozmawiaj z gospodynią o Sam i kupie złomu, czyli jej motorze (15 pkt.). Ciągnij ten temat, dokąd się da, a zakończysz to zadanie (17/17 pkt.).
Duchowa obecność
Pogawędź też z gospodynią o nietypowych wydarzeniach i Laurze (12 pkt.). Zejdź do piwnicy i najpierw wejdź do głównego laboratorium. Przyjrzyj się szafce z aktami - Styles doceni pracę Sam (2 pkt. premii). Następnie maszeruj do prywatnego laboratorium (drugie drzwi w piwnicy), które otwórz posiadanym kluczem (3 pkt.). W tym momencie rozlegnie się dzwonek u wejścia do domu, udaj się więc na górę. Styles odbierze paczkę, którą automatycznie zaniesie do swojego laboratorium (5 pkt. zad.4).
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie