God Of War: Nowy Cel Podróży - solucja, opis przejścia God of War poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 września 2021
Na tej stronie poradnika do gry God of War znajduje się opis przejścia zadania Nowy cel podróży dotyczącego powrotu do chatki wiedźmy, by spróbować ożywić Mimira. Poniższa solucja objaśnia jak poprawnie zaliczyć podróż w stronę siedziby wiedźmy oraz gdzie spotkać się z wielkim wężem.
Zanieś wiedźmie głowę Mimira
Zejdź schodami na dół i otwórz fioletową skrzynię. Idź dalej w dół i otwórz mały kuferek ze srebrem.
Po chwili dotrzesz do mistycznej bramy - użyj jej, by wrócić do sklepu Broka (dla przypomnienia mistyczne bramy oferują mechanikę podobną do szybkiej podróży).
- Udaj się teraz do łódki i płyń do jaskini wiedźmy.
- Przybij do molo i zniszcz czerwone kryształy. Wejdź do windy i jedź do góry.
Na górze, zniszcz kolejne przejście z czerwonym kryształem i pokonaj wrogów.
Znajdziesz tutaj fioletową skrzynkę z fragmentem szyfru Muspelheim - jeśli eksplorowałeś wysepki na morzu to będzie to finalny fragment i będziesz w stanie zwiedzić ten świat. Więcej informacji na temat krainy Muspelheim znajduje się w osobnym rozdziale poradnika.
W lokacji znajdziesz sporo nowych sekretów, wśród których jest m.in. skrzynia Norn - jeśli zależy ci na ukończeniu gry w 100% spójrz na rozdział poświęcony Rzecznej Przełęczy.
Gdy będziesz gotowy, udaj się starej studni i wespnij się nią do góry. Idź do chatki - czeka cię walka z grupką wrogów.
W okolicy możesz zebrać trochę sekretów - gdy będziesz gotowy idź do wiedźmy.
Reanimacja udana i zyskujemy nowego towarzysza - gadająca głowę Mimira.
Dodatkowo, poznajemy prawdziwą tożsamość wiedźmy - to Freja, żona Odyna!
Udaj się do rogu węża
Udaj się na Wybrzeże Dziewięciu i wejdź na most. Skorzystaj z windy, by dostać się do rogu.
Pozwól Mimirowi porozmawiać z wężem, a ten przesunie świątynię i odblokuje dostęp do Magicznego Dłuta.