God Of War: Droga do Jotunheimu - solucja, opis przejścia God of War poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 września 2021
Na tej stronie poradnika do gry God of War znajduje się opis przejścia zadania Droga do Jotunheimu zakładającego zbadanie ukrytej komnaty Świątyni Tyra i odnalezienie przedmiotu do podróży między światami. Poniższa solucja wyjaśna m.in. jak poprawnie zbadać tajną komnatę świątyni, jak uniknąć pułapek z kolcami i z ostrzami oraz gdzie znaleźć tajemniczy przedmiot Tyra.
- Wróć do Midgardu i porozmawiaj z Brokiem i Sindrim
- Zbadaj ukrytą komnatę Tyra
- Pułapki z kolcami
- Pułapki z ostrzami
- Zabierz tajemniczy przedmiot Tyra
Wróć do Midgardu i porozmawiaj z Brokiem i Sindrim
Wróć do Midgardu i porozmawiaj z Brokiem i Sindrim. Zmyślni bracia będą w stanie ci pomóc - musisz teraz dotrzeć do ukrytej komnaty Tyra.
Wyjdź na zewnątrz i udaj się do miejsca, gdzie wchodziłeś do Skarbca Tyra. Kawałek dalej znajdziesz wejście do ukrytej komnaty.
Zbadaj ukrytą komnatę Tyra
Wejdź do środka i biegnij przed siebie. Strzel w niebieski kryształ i wbiegnij co ciemnego pokoju.
Podejdź pod kulę światła i wejdź przez drzwi. Przejdź korytarzem do komnaty z dwoma posągami.
Podejdź do runy i spróbuj odwrócić świątynię - jest ona jednak przyczepiona dwoma łańcuchami, którymi musisz się wcześniej zająć.
Pułapki z kolcami
Skorzystaj z dźwigni i zjedź niżej. Idź w prawo, a natkniesz się na korytarz pełen pułapek. Musisz użyć Lewiatana, by zamrozić tymczasowo pułapkę z powyższego obrazka, a następnie zaczekać na dobry moment żeby przebiec pod kolcami unikając zmiażdżenia.
Otwórz czerwoną skrzynię, podnieś czerwony odłamek i ciśnij go pod zamrożoną podłogę, tuż obok kolejnej pułapki zgniatającej. Gdy będzie nisko, wskocz na nią, wyczuj moment i przejdź dalej.
Dotrzesz do łańcucha - zerwij go, a zjawią się wrogowie, wraz z płomienną pułapką.
Zniszcz wrogów, a pułapka zapadnie się i będziesz mógł zebrać drugi fragment klucza prowadzącego do Niflheim (fioletowa skrzynia). Wróć teraz do komnaty z windą - drugą falę wrogów możesz ominąć, szybko biegnąc i nie angażując się w walkę.
Pułapki z ostrzami
Udaj się teraz w drugie przejście. Tym razem czeka na ciebie korytarz pełen pułapek z ostrzami.
W celu rozwiązania tej zagadki wymagane jest rzucanie toporem i zamrażanie mechanizmów kolejnych ostrzy (pierwsze ostrze pokazuje obrazek 1). Kratos musi następnie przywoływać do siebie Lewiatana gdy zamrożone ostrze znajdzie się na równi z poprzedzającymi. Chodzi tu o żeby ostrza docelowo podróżowały "wspólnie" i żeby odblokowało się dzięki temu przejście do przebiegnięcia dalej (obrazek 2). Trzeba oczywiście przebiec odpowiednio szybko zanim ostrza zbliżą się do Kratosa.
Pochwyć Wiatry Hel i umieść je w kuli po prawej stronie, zaraz obok kolejnego rządu pułapek. Następnie przejdź dalej, zabierz kolejny wiatr i przetransportuj go do ostrza przed tobą. Przejdź na drugą stronę.
Otwórz fioletową skrzynię (trzeci fragment do świata Niflheim), zniszcz łańcuch, pokonaj wrogów i wróć do windy.
Zabierz tajemniczy przedmiot Tyra
Jedź do góry i po raz kolejny spróbuj obrócić Świątynię. Teraz efekt będzie zadawalający - wejdź na ścianę obok i zacznij się wspinać do góry.
Gdy dotrzesz do komnaty, sięgnij po tajemniczy artefakt Tyra, a misja dobiegnie do końca! Czas wyruszyć do Świata Między Światami!