God Of War: Muspelheim - wszystkie próby/wyzwania God of War poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 30 września 2021
Ten rozdział poradnika do God of War w pełni poświęcony jest opcjonalnej krainie Muspelheim. Znajdziesz tutaj dokładny opis, jak odblokować krainę Muspelheim, jak ją ukończyć w 100% i dowiesz się jak ukończyć wszystkie wyzwania w tej krainie.
- Jak dostać się do Muspelheim?
- Opis dodatkowej krainy
- Próba 1 - Normalna i Trudna
- Próba 2 - Normalna i Trudna
- Próba 3 - Normalna i Trudna
- Próba 4 - Normalna i Trudna
- Próba 5 - Normalna i Trudna
- Próba 1 - Niemożliwa
- Próba 2 - Niemożliwa
- Próba 3 - Niemożliwa
- Próba 4 - Niemożliwa
- Próba 5 - Niemożliwa
- Próba 6 - Niemożliwa
Jak dostać się do Muspelheim?
Aby dostać się do Muspelheim, musisz skompletować dysk z szyfrem Muspelheimu. Wspomniany dysk został rozszczepiony na cztery fragmenty, które możesz znaleźć w fioletowych skrzyniach w różnych regionach świata gry.
Pierwszy fragment znajdziesz na wyspie Zapomniane Jaskinie. Musisz wejść po łańcuchu na górę, a natkniesz się na skrzynie.
Drugi fragment odnajdziesz na wyspie Krucze Klify - musisz wejść po łańcuchu na górę (zaraz obok zwłok trolla).
Trzeci fragment odnajdziesz w obszarze między Wybrzeżem Dziewięciu, a Przedgórzem. Skrzynię znajdziesz niedaleko drewnianej drabiny i sklepu Sindriego.
Ostatni fragment jest w jaskini wiedźmy, w Rzecznej Przełęczy.
Opis dodatkowej krainy
Po skompletowaniu klucza, możesz udać się do Świątyni Tyra i za cel podróży wybrać Muspelheim.
- Muspelheim to ognista kraina w God of War, w której znajdziesz mnóstwo prób, które wymagają od ciebie pokonania wrogów w określony sposób. Czasami musisz np. unikać obrażeń, innym razem musisz pokonać wzmocnionych wrogów lub zmieścić się w czasie.
- Lokacja podzielona jest na pięć mieczy - każdy z nich oferuje próby o poziomie trudności "normalnym", i "trudnym". Gdy uporasz się z obojgiem wyzwań, możesz przejść do kolejnej sekcji krainy i zmierzyć się z kolejnymi zadaniami i walkami.
- Ważną informacją jest to, że poziom trudności wyzwań w Muspelheim jest niezależny od głównego poziomu trudności dla całej gry. Możliwe jest więc np. ustawienie niskiego poziomu trudności gry po to żeby znacznie łatwiej móc pozaliczać wszystkie próby w Muspelheim i odblokować powiązane z nimi nagrody (w tym trofeum Ognie piekielne).
- Na samym końcu krainy, czeka na ciebie walkiria, która jest bardzo silna (naszym zdaniem jest najsilniejsza ze wszystkich sióstr).
- Po pokonaniu walkirii, pozostałe miecze zyskają nowe wyzwanie o poziomie trudności "niemożliwy". Jak sama nazwa wskazuje, są one bardzo ciężkie.
- Gdy ukończysz trzy niemożliwe wyzwania, możesz udać się na szczyt krainy i uruchomić specjalne wyzwanie, które wymaga od ciebie pokonanie określonej ilości wrogów w danym czasie. Zależnie od wyniku, czekają cię różne nagrody. Możesz mierzyć się z tą próbą wielokrotnie, choć zawsze musisz zdobyć trzy fragmenty klucza.
- Pamiętaj, że możesz wrócić do wyzwań w późniejszej fazie gry, gdy zdobędziesz lepsze wyposażenie. Robienie wszystkiego na raz jest bardzo frustrujące i niepotrzebnie trudne.
Próba 1 - Normalna i Trudna
Próba I: Normalna
Cel: Zabij wrogów przed upływem czasu.
Komentarz: Pierwsza próba jest banalna i to typowa rozgrzewka. Musisz po prostu pokonać 15 wrogów w 3 minuty.
Próba I: Trudna
Cel: Zabij wrogów w krótkich odstępach czasu.
Komentarz: Tym razem jest ciężej - jeśli inni przeciwnicy pozostają żywi po śmierci, to wrogowie się odradzają. Trzeba zmęczyć wrogów i zabić ich, jednego po drugim.
Próba 2 - Normalna i Trudna
Próba II: Normalna
Cel: Przetrwaj przez 5 minut.
Komentarz: Zaczyna się robić ciężej - musisz przetrwać atak wrogów przez 5 minut. Pod koniec potyczki wrogów będzie dużo, najlepiej walczyć blisko krawędzi i zrzucać niektórych przeciwników w przepaść.
Próba II: Trudna
Cel: Pokonaj wrogów - przeciwnicy szybciej odzyskują zdrowie.
Komentarz: W tej próbie, najlepiej walczyć z wrogami obok przepaści i zrzucać przeciwników z pomocą np. kopniaka. Przydadzą się również świetliste strzały Atreusa, które ułatwiają ogłuszanie wrogów.
Próba 3 - Normalna i Trudna
Próba III: Normalna
Cel: Zabij zwykłych przeciwników, by przełamać obronę elity.
Komentarz: Elitarny ciemny elf jest niewrażliwy na ataki, dopóki jego sojusznicy nie zostaną pokonani. Dość trudna próba, musisz cały czas być w ruchu i uważać na ataki wroga, gdy będziesz zajmował się pomniejszymi celami.
Próba III: Trudna
Cel: Zabij wrogów wewnątrz złotych pierścieni.
Komentarz: Wypatruj złotych pierścieni na ziemi i zabijaj wrogów wewnątrz nich. Zabójstwa w innych miejscach nie zostaną wliczone do wyniku. Zabij wyznaczoną liczbę wrogów przed upływem czasu. Dość wymagające zadanie - przydaje się przyciąganie wrogów z pomocą ostrz chaosu.
Próba 4 - Normalna i Trudna
Próba IV: Normalna
Cel: Pokonaj 100 wrogów.
Komentarz: Walka na przetrwanie i rozsądne używanie sił. Musisz pokonać aż 100 wrogów, a z biegiem czasu przeciwnicy będą coraz silniejsi. Musisz walczyć zachowawczo i koniecznie unikać ciosów wrogów.
Próba IV: Trudna
Cel: Nie pozwól wrogom schwytać Atreusa.
Komentarz: Wrogowie będą próbować schwytać Atreusa. Jeśli zostanie złapany, będziesz mieć ograniczony czas na uratowanie go. Staraj się być blisko chłopca i szybko eliminuj wrogów.
Próba 5 - Normalna i Trudna
Próba V: Normalna
Cel: Zabij wrogów, aby wydłużyć czas.
Komentarz: Rozpoczniesz próbą z ograniczonym czasem. Każde zabójstwo przedłuży czas trwania próby. Musisz pokonać wszystkich wrogów, nim skończy ci się czas - co może być dość trudne, gdyż czeka cię walka m.in. z pożeraczem dusz.
Próba V: Trudna
Cel: Uniknij obrażeń.
Komentarz: Nie daj się trafić, nawet raz. Pokonaj wszystkich wrogów, nie otrzymując żadnych obrażeń, aby ukończyć próbę. Dobrze jest postawić tutaj na ostrza chaosu i trzymać bezpieczny dystans.
Próba 1 - Niemożliwa
Cel: Uniknij obrażeń.
Komentarz: Bardzo ciężka próba, wrogów jest masa, a na końcu zjawi się nawet pradawny, który swoim lasem potrafi łatwo cię namierzyć. Dobrze jest wyposażyć się w uzbrojenie zwiększające siłę np. rzutów toporem i zachować bezpieczny dystans.
Próba 2 - Niemożliwa
Cel: Zabij wrogów przed upływem czasu.
Komentarz: Czeka cię walka z bardzo potężnymi wrogami - warto wyposażyć się w silne uzbrojenie, by móc mierzyć się z nimi na równym gruncie.
Próba 3 - Niemożliwa
Cel: Zabij wrogów wewnątrz złotych pierścieni.
Komentarz: Bardzo trudne zadanie, gdyż pod koniec wyzwania pojawiają się ogry, które całkowicie niweczą twoje wysiłki.
Próba 4 - Niemożliwa
Cel: Pokonaj wrogów - szybciej odzyskują zdrowie.
Komentarz: Najlepiej zrzucać wrogów w przepaść, lub w lawę. Tymczasem elfy najlepiej ogłuszać i zabijać finiszerami.
Próba 5 - Niemożliwa
Cel: Zabij wrogów, aby wydłużyć czas.
Komentarz: Czeka cię walka z najtrudniejszymi wrogami, którzy są niebywale wytrzymali i silni. Nie można sobie pozwolić na zbyt długie przestoje pomiędzy kolejnymi eliminacjami.
Próba 6 - Niemożliwa
Cel: Zabij jak najwięcej wrogów w 8 minut.
Komentarz: Masz 8 minut, by zabić jak największą ilość wrogów. Zależnie od liczby ubitych bestii, czekają na ciebie lepsze nagrody i materiały rzemieślnicze.