Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost Master - poradnik do gry

Ghost Master - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Poziom 3.1] Straszna dziura | Ghost Master poradnik Ghost Master

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

[Poziom 3.1] Straszna dziura

Uwięzione duchy: Kruczogłosy (1) , Burzoszpon (2) (ukryty w drzewie na wysepce), Czarny Kruk (3) , Luźna Główka - [Poziom 3.1] Straszna dziura | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry

Uwięzione duchy: Kruczogłosy (1) , Burzoszpon (2) (ukryty w drzewie na wysepce), Czarny Kruk (3) , Luźna Główka. Kruczogłosego uwolnisz wiążąc Strachisławę obok niego i nakazując jej wyprodukowanie Eterycznego daru, do którego będziesz mógł uwiązać Kurzą Stopę i zmajstrować z jej pomocą Krwawy przeciek. Uwolnienie Burzoszpona będzie wymagać połączonych sił kilku duchów - brakującą plazmę doprodukuje sama Luźna Główka podczas swoich szarż. Nakaż Skostnicy użyć Większego wiatru, Wiecherkowi Burzy, a Deszczułce przywołać Deszcz - taka kombinacja wystarczy, by w drzewo więżące Burzoszpona uderzył piorun i uwolnił go. Czarny Kruk zaś będzie wolny, gdy chata (3) , w której się znajduje zostanie zniszczona. Aby tego dokonać wystarczy Burza Wicherka w połączeniu z Tajfunem Burzoszpona. Uwolnienie Luźnej Główki zaś opisane jest poniżej, jako że stanowi integralną część akcji.

Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie