Poradnik do gry - [Poziom 1.1] ABC przerażania | Ghost Master poradnik Ghost Master
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
[Poziom 1.1] ABC przerażania
Uwięziony duch: Skostnica (1) . Aby uwolnić Skostnicę zwiąż Luźny Trybik z radiem ustawionym ponad wiedźmą i nakaż mu jednorazowe użycie Buntu maszyn. Więżący Skostnicę odkurzacz ulegnie uszkodzeniu i da jej wiekuisty spokój.
Zwiąż Buuu z hallem (2) na parterze i nakaż mu brzęczeć łańcuchami. Gdy do hallu zejdzie się kilka studentek, wówczas poślij tam Wielonóżkę z włączoną mocą Atak roju. Gdy zarobi nieco plazmy uwolnioną Skostnicę można posłać koło wyjścia z budynku - niech produkuje grzmoty. Buuu można zwiększyć moce do Telekinezy. Nie zaszkodzi również dorzucić Drgawka na dywanik do hallu, a Wielonóżkę przesunąć do wyjścia na zewnątrz. Zresztą przesuwanie duchów w inne miejsca w zależności od aktualnych potrzeb jest stałą praktyką, np. gdy dziewczyny będą się ratować ucieczką do piwnicy lub na piętro.