Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost Master - poradnik do gry

Ghost Master - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - [Poziom 1.1] ABC przerażania | Ghost Master poradnik Ghost Master

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

[Poziom 1.1] ABC przerażania

1 - Poradnik do gry - [Poziom 1.1] ABC przerażania | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
2 - Poradnik do gry - [Poziom 1.1] ABC przerażania | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
Uwięziony duch: Skostnica (1) - Poradnik do gry - [Poziom 1.1] ABC przerażania | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry

Uwięziony duch: Skostnica (1) . Aby uwolnić Skostnicę zwiąż Luźny Trybik z radiem ustawionym ponad wiedźmą i nakaż mu jednorazowe użycie Buntu maszyn. Więżący Skostnicę odkurzacz ulegnie uszkodzeniu i da jej wiekuisty spokój.

Zwiąż Buuu z hallem (2) na parterze i nakaż mu brzęczeć łańcuchami. Gdy do hallu zejdzie się kilka studentek, wówczas poślij tam Wielonóżkę z włączoną mocą Atak roju. Gdy zarobi nieco plazmy uwolnioną Skostnicę można posłać koło wyjścia z budynku - niech produkuje grzmoty. Buuu można zwiększyć moce do Telekinezy. Nie zaszkodzi również dorzucić Drgawka na dywanik do hallu, a Wielonóżkę przesunąć do wyjścia na zewnątrz. Zresztą przesuwanie duchów w inne miejsca w zależności od aktualnych potrzeb jest stałą praktyką, np. gdy dziewczyny będą się ratować ucieczką do piwnicy lub na piętro.