[Poziom 2.4] Zanim umrzesz, ujrzysz jajo | Ghost Master poradnik Ghost Master
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
[Poziom 2.4] Zanim umrzesz, ujrzysz jajo
Uwięzione duchy: Kurza Stopa (uwiązana do Samary Zuchwałek). Kurza Stopa zostanie uwolniona, gdy tylko z domu uciekną (lub zwariują) wszyscy poza Samarą.
Dość rozrywkowa misja, podczas której należy się skoncentrować na jak najszybszym i jak najwydajniejszym straszeniu wszystkich. Domyślny zestaw duchów powinien być zupełnie wystarczający. Samara Zuchwałek będzie bardzo odporna na duchy, dopóki jej nie opuści Kurza Stopa. Po pojawieniu się pierwszych przerażaczy, domownicy zadzwonią po egzorcystkę - Beatę Koźlidrap. Będzie trzeba uważać, by się jej nie udało zbanować żadnego z podopiecznych gracza (natychmiast po usłyszeniu alarmu odwoływać zagrożonego ducha do rezerwy), poza tym należy ją straszyć tak, jak wszystkich innych - ciągle. Gdy Kurza Stopa zostanie uwolniona, wystraszenie Samary stanie się czystą formalnością. Pojawi się jednak profesjonalny łowca duchów - Piotr Murray - którego również będzie należało przestraszyć. W jego przypadku jeszcze szybciej trzeba reagować na alarmy, gdyż jest niezły w te klocki. Szczęśliwie jego odwaga jest wielka jak ogon sarny, a gracza od kaszy nic nie odstraszy.