Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost Master - poradnik do gry

Ghost Master - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Poziom 2.2] Nieziemscy podejrzani | Ghost Master poradnik Ghost Master

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

[Poziom 2.2] Nieziemscy podejrzani

1 - [Poziom 2.2] Nieziemscy podejrzani | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
Uwięzione duchy: Haniból Lektor (1) , Postrzałka (2) , Boski krzak (3) (nie widać go - jest uwięziony w doniczce) - [Poziom 2.2] Nieziemscy podejrzani | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry

Uwięzione duchy: Haniból Lektor (1) , Postrzałka (2) , Boski krzak (3) (nie widać go - jest uwięziony w doniczce). Do uwolnienia Hanibóla Lektora doskonale nadaje się Deszczułka, którą można związać z umywalką w celi i nakazać jej zrobienie Powodzi. Reszta należeć już będzie do samego Hanibóla, który podczas powodzi musi spowodować iskrzenie swojego krzesła elektrycznego. Uwolnienie Postrzałki wymaga nieco cierpliwości. Przede wszystkim należy przepłoszyć z pomieszczenia magazynowego (4) Andrzeja Stępienskiego. Gdy gracz rozpocznie straszenie, wówczas wcześniej czy później do magazynu przybędzie gliniarz, który sprzedał Postrzałkę - Walenty Kocur. Należy go wówczas zwabić do kostnicy (2) za pomocą Obsesji samej zainteresowanej. Po jego przybyciu również Postrzałka sama zajmie się pomszczeniem zdrady. Uwolnienie Boskiego Krzaka wymaga związania Denny'ego Morena z ziemią w doniczce i wywołania Wstrząsu.

Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie