Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost Master - poradnik do gry

Ghost Master - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Poziom 2.6] Błąd ognika z Blair | Ghost Master poradnik Ghost Master

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

[Poziom 2.6] Błąd ognika z Blair

Uwięzione duchy: Ognik z Blair (1) , Ogarek (2) oraz Ściemniak (3) , którego jednakże nadal nie da rady zdobyć - [Poziom 2.6] Błąd ognika z Blair | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry

Uwięzione duchy: Ognik z Blair (1) , Ogarek (2) oraz Ściemniak (3) , którego jednakże nadal nie da rady zdobyć. Ratowanie duchów trzeba przeprowadzić w precyzyjnie wybranym czasie i w ścisłym związku z resztą wykonywanych czynności, dlatego opis postępowania znajduje się poniżej.

Wymagane duchy to: Wicherek, Ślepiak, Tępy Kastecik, Postrzałka, Boski Krzak, Strachisława oraz Ognisty Omyk. Dodatkowo można zabrać Skostnicę, na wszelki wypadek. Uwolnienie Ognika to zadanie dla Wicherka oraz samego zainteresowanego. Uwiązany na wyspie (1) Wicherek niech zrobi Burzę i rozpędzi zieloną mgłę, która utrudnia widzenie. Uwaga: na tej misji wszystkie duchy powinny otrzymać rozkaz używania mocy wyłącznie z zadanego poziomu, bo chociaż doprowadzenie filmowców do chaty nie jest trudne, wymaga sporej precyzji. Po rozpędzeniu mgły, gdy filmowcy miną zakręt (4) na drodze, niech ognik wyprodukuje Hipnotyzujący wizerunek. Jego oddziaływanie na ludzi wymagać może chwili czasu, lecz z całą pewnością ktoś się na niego załapie i przejdzie na wyspę. Wtedy Ognik musi użyć mocy Przywidzenie i będzie wolny. Trójka filmowców zapewne ucieknie z wysepki w popłochu, po czym skieruje kroki w stronę dwóch potrzasków (5) na zwierzynę na wschodzie. Nie marnując czasu należy uwiązać do tychże potrzasków Ślepiaka i Tępy Kastecik, a do potrzasku na zachodzie (6) , za zniszczonym mostkiem, Postrzałkę. Po chwili filmowcy powinni ruszyć z powrotem i dojść nad mostek (7) . Wówczas zarówno Ślepiak jak Tępy Kastecik powinni rzucić Lodowy oddech - wspólnymi siłami zmrożą okolicę. Od razu Postrzałka niech użyje swojej Obsesji, a gdy tylko wszyscy trzej filmowcy przejdą na drugi brzeg, Ślepiaka z Kastecikiem należy odwołać. Teraz jest czas na to, by za pomocą Trzęsienia ziemi Boskiego Krzaka zwalić drzewo (8) nad przepaścią przy chacie. Filmowcy powinni sami już odnaleźć drogę do chaty, lecz do pomocy pozostaje Pieśń syreny Skostnicy oraz Hipnotyzujący wizerunek Ognika z Blair. Gdy filmowcy dojdą do chaty, jest czas na uwolnienie Ogarka. Najprościej tego dokonać wiążąc przy ognisku (2) Strachisławę i nakazując jej wyprodukowanie Eterycznego daru. Do tegoż można uwiązać Ognisty Omyk i można będzie użyć jego adekwatnie się nazywającej mocy Ognisko. Alternatywnie można uwolnić Ogarka nie wabiąc filmowców po zmrożeniu okolicy na drugi brzeg rzeki - w takim przypadku oni sami zainteresują się odnalezieniem ogniska i rozpaleniem go. Jednak nie polecam tej techniki, gdyż upłynie wówczas sporo czasu, zanim wszyscy zechcą wrócić nad zniszczony mostek. Zakończeniem misji (gdy filmowcy stoją już obok chaty) zajmie się sam Ściemniak, którego Obsesja zwabi całą trójkę do piwnicy i nakaże im ponowne rozpoczęcie obrzędu przywołania. Wprawdzie profesor ze swoim tajemniczym wspólnikiem wszystko popsują, ale więcej się tu zrobić nie da.