Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost Master - poradnik do gry

Ghost Master - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Poziom 1.4] Gdzie Ściemniak mówi dobranoc | Ghost Master poradnik Ghost Master

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

[Poziom 1.4] Gdzie Ściemniak mówi dobranoc

1 - [Poziom 1.4] Gdzie Ściemniak mówi dobranoc | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
Uwięzione duchy: Deszczułka (1) , Wicherek (2) , Mara Larum (3) - [Poziom 1.4] Gdzie Ściemniak mówi dobranoc | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry

Uwięzione duchy: Deszczułka (1) , Wicherek (2) , Mara Larum (3) . Deszczułkę uwolnisz wiążąc Denny'ego Morena obok wychodka (1) i nakazując mu zrobić Wstrząs. To spowoduje zniszczenia gniazda os, które odstrasza studentów od skorzystania z toalety. Gdy os już nie będzie wcześniej czy później któryś z nich uda się za potrzebą i uwolni Deszczułkę spuszczając za sobą wodę. Uwolnienie Wicherka to robota dla Wibracji, którą można posadzić na oponie w szopie (4) obok. Wstrząsająca pieśń stłucze pułapkę na sny. Z uwolnieniem ostatniego ducha - Mary Larum - należy zaczekać na przyjście profesora. Ukazanie mu jej postaci (Przywidzenie lub Straszna niespodzianka) nie tylko ją uwolni, lecz również wystraszy nieco samego naukowca, co i tak należy uczynić.

Zostało jeszcze 47% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie