Ustawienia - gra sieciowa | Informacje ogólne poradnik Football Manager 2005
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Ustawienia - gra sieciowa
W tym momencie możemy skończyć ustawianie konkretnych elementów gry. Ostatnia opcja bowiem skierowana jest jedynie dla osób grających w Internecie. Co zrobić, aby połączyć się z siecią i grać z innymi? Na początek przyjrzyjmy się opcjom:
Server Name [Nazwa serwera ] - tutaj wpisujemy nazwę serwera. Nie ma ona najmniejszego znaczenia. Służy jedynie dla lepszej orientacji w przypadku, gdy mamy do wyboru większą ilość serwerów. Opcjonalnie możemy użyć hasła - Password . Oczywiście korzystając z tej opcji i wpisując hasło musimy podać je osobom, które mają dołączyć do hostowanej przez nas gry. Kolejny element, to Force Continue [Wymuszenie kontynuacji ]. Włączając tę opcję zmuszamy niejako naszych sieciowych rywali do szybszego wypełniania obowiązków. Ustawiamy zarówno czas, jaki przeznaczamy na wykonanie zadań oraz tempo wykonywania przez innych. W zależności od wyboru, gracz będzie zmuszony do wykonania ruchu w ciągu określonego czasu (minuta, dwie itd.) bądź momentu, aż określona liczba graczy będzie kontynuować grę (np. 30%, bądź 50% itd.). Opcja standardowo jest odznaczona i my również polecamy ją dezaktywować. Wystarczy korzystać z chata menedżerskiego, aby komunikować się z innymi graczami. Nie ma natomiast sensu narzucać wytycznych, które zmuszają graczy do szybszego myślenia, często nawet nie pozwalając na wykonanie zaplanowanych czynności. Ostatnim elementem jest opcja Run As Server [Uruchom jako serwer ]. Aby w ogóle myśleć o grze sieciowej (oczywiście gdy wcielamy się w rolę gracza prowadzącego lub, jak ktoś woli, hostującego) musimy zaznaczyć tę opcję. O tym, jak dołączyć lub zaprosić znajomych do gry, w dalszej części poradnika.