9. Kopalnia Glitterdelve | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
9. Kopalnia Glitterdelve
Istne bogactwo wrogich stworzeń. Wielu Krugów oraz niebezpiecznych w większych gromadach Darklingów, a ponadto cały zestaw nowych, mocnych przeciwników jak: Rock Beast (132) - rzuca stertami kamieni, Mine Worm (152) - nie da rady się podsunąć bliżej do gracza, ale tłuczenie go z daleka może zabrać trochę czasu, Horrid (352) - mocno bije maczugą, Krug Commander (192) - mają niezłe miecze, choć ciężkie.
Część pierwsza, górna.
(0) Wejście od miasteczka Glitterdelve.
(1) Ołtarz many jest broniony przez Monstrous Rat (95).
(2) Ścianę rozbija i wychodzi zza niej Rock Beast (132) - jest to pierwsze spotkanie z golemopodobnymi stworzeniami.
(3) Legowisko skorpionów jest ukryte za dającą się rozbić ścianą.
(4) Oba szyby w tej sali prowadzą na niższy poziom kopalni, aczkolwiek z południowego od razu wyjeżdża na górę Rock Beast, gdy tylko go przywołać.
Część druga, dolna.
(0) Dwa szyby prowadzące na poprzedni poziom kopalni.
(1) Legowisko szczurów za rozsadzalną ścianą.
(2) Na wysepce czeka pierwszy Mine Worm (152).
(3) Potrójna brama otwierana przyciskiem.
(4) Ołtarz zdrowia.
(5) Pierwszy Horrid (352) na drodze.
(6) Te dwa szyby prowadzą do łączącego je z dołu tunelu. Na dole zaś dwójka Rock Beasts, jeden Mine Worm oraz jeden Horrid.
(7) Kolejne dwa szyby dają dostęp do korytarza, w którym dwójka Krug Commanders broni dostępu do Torga, zaginionego brata Gloerna (koniec misji 7). Torg w podzięce za ocalenie przekazuje cenny Goldsniffer's Amulet (zręczność+2) i prosi o zaniesienie wiadomości od niego nadzorcy Glacern (misja 8).
(8) Ostatni szyb prowadzi do niewielkiej pieczary, w której na wejściu czeka trójka Rock Beasts.
(9) Winda na górę prowadzi do wyjścia w kierunku miasta Glacern.