19. The Cliffs of Fire | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
19. The Cliffs of Fire
Dużo dziwacznych stworzeń z czego za najbardziej niebezpieczne uważam Sand Mages (798), którzy rażą ostrym światłem na duże odległości oraz Droog Archers.
(0) Wyjście z Hall of Skulls.
(1) Ołtarz many.
(2) Ulfgrim (38-0-0-0) przyłączy się za 455740 sztuk złota.
(3) Ołtarz zdrowia.
(4) Winda na górę, a tam pułapka - spod ziemi wyrasta szóstka Droog Archers.
(5) Wioska Droogów. Wszyscy składają się do pokłonów na widok drużyny. Jedynie w północno-zachodnim rogu znajduje się grupka fanatyków, których trzeba zabić.
(6) Nonataya handluje wszystkim, a ponadto rozmowa z nią pozwala wypełnić polecenie Tarsha (koniec misji 17) oraz przyjąć zadanie udania się do Zamku Ehb (misja 18).
(7) Crusader Goquua walczy ze smokiem. Gdy mu pomóc w walce, a przynajmniej odczekać, aż sam sobie da radę, wówczas można dostać od niego zadanie zabicia smoczycy (misja 19) mającej nieopodal swoje siedlisko. Sam Goquua zaś jest niepokonany i walczy ze wszystkim, co się znajdzie w jego zasięgu - warto zabrać go ze sobą w ten sposób, że podprowadza się pod niego potwory, a samemu ucieka - potem się je tłucze, gdy już wszystkie walczą tylko z nim.
(8) Legowisko smoczycy (20260) - nie, nie pomyliłem się o jedno zero. Należy tłuc tak długo aż załamie się pod nią skalna półka i zwierzę spadnie w przepaść (koniec misji 19).
(9) Przejście do Zamku Ehb.