11. Lodowe Pieczary | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
11. Lodowe Pieczary
Spotkać tu można przede wszystkim lodowych wojowników, którzy biją mocno i należy bardzo uważać, by nie wpaść w zbyt duży ich tłum. Jest to tym trudniejsze, iż pojawiają się nagle wychodząc z lodowych bloków - wcześniej nieodróżnialnych od otoczenia. Dlatego należy posuwać się do przodu z rozwagą. Z bliska groźni są Frost Warriors (327), gdyż nieźle wywijają swoimi lodowymi mieczami. Z daleka Ice Archers (243), których należy tępić w pierwszej kolejności. Jeszcze szybciej należy jednak pozbywać się stosunkowo słabych Ice Mages (100), którzy czarami przywołują dodatkowych wojowników. Ponadto żyje tu jeszcze lodowa odmiana pająka: Frostnid (177).
(0) Wejście od strony Glacern. Wielka brama otwiera się przy zbliżeniu się do niej.
(1) Ołtarz many.
(2) Szkielet smoka.
(3) Ołtarz zdrowia.
(4) Miejsce, w którym można spotkać po raz pierwszy żywego smoka. Frost Drake (936) jest bardziej niebezpieczny z bliska niż z daleka, jednak gdy postać ma dobry pancerz wówczas właśnie z bliska mniej od smoków ucierpi, niżby się miała znaleźć ich ogniu, którym z bliska nie zioną.
(5) Merik (0-0-13-0) uwięziony w krysztale. Należy stłuc kryształ zanim zrobią to spadające odłamki lodu, gdyż wówczas może się objawić pluskwa w grze, która uniemożliwi rozmowę z tym istotnym dla fabuły magiem. Rozmowa kończy zadanie odnalezienia Merika (koniec misji 9) oraz rozpoczyna poszukiwanie skradzionej mu laski - Warding Staff (misja 13).
(6) Wyjście w kierunku Jeriah's Trading Post.