20. Zamek Ehb | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
20. Zamek Ehb
Do tradycyjnych kościotrupów dochodzą Giant Skeletons (1200). Interesująca jest wielopoziomowa konstrukcja samego zamku.
(0) Droga od The Cliffs of Fire.
(1) Ołtarz zdrowia.
(2) Lord Bolingar (43-0-0-0) mówi, że warto by odszukać króla, który zaginął podczas walk z Seckami (misja 20).
(3) Wejście na most do zamku potwierdza przybycie na miejsce (koniec misji 18).
Wyjście na piętro znajduje się na dziedzińcu, wyjście na dach za salą tronową, a stamtąd prowadzi zejście do centralnej baszty, w której jest zamontowana winda. Na drodze stają: Seck Grunt (1480), Mucosa Raider (1240), Seck Archer (780), Seck Mage (993), Ghost (1600), Punisher (880) - bardzo niebezpieczna czacha, lecz sama w sobie mało odporna na ciosy.
(4) Winda do lochów zamkowych.
Podziemia zamkowe.
Lochy i podziemia Zamku Ehb są rozległe. W chwili obecnej bronione są przede wszystkim przez Secków, którzy posiadają doskonałą broń (i można ją czasem znaleźć przy zabitych): Seck Sword (fast, 135-165, wym. siła: 44), Seck Elite Sword (fast, 160-195, wym. siła: 50), Seck Bow (slow, 121-149, zasięg: 13, wym. siła: 22, wym. zręczn.: 38), Seck Elite Bow (slow, 140-180, zasięg: 15, wym. siła: 42, wym. zręczn.: 26).
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie