16. Gobliny | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
16. Gobliny
Same Gobliny nie są szczególnie niebezpieczne. Zagrożeniem dla drużyny są wytwory ich techniki: Heater (460) - działko ziejące ogniem. Gobboty (660) różnie uzbrojone, ale zawsze strzelające na odległość i niebezpieczne, Blaster (840) - wystrzeliwuje zapalone dynamity, lecz robi to niecelnie, więc jedną postacią z pewnej odległości łatwo się takie pojedynki wygrywa, Coptery (300) - małe helikopterki rażące wyładowaniami elektrycznymi, Hunter (480), Perforator (680) i jeszcze parę innych robotów. Przy pierwszym spotkaniu z Gobbotami nowego rodzaju mozna zdobyć na nich ich broń. Szczególnie użyteczny jest miotacz ognia.
(0) Winda prowadząca z Bagna.
(1) Tu można zdobyć miotacz ognia.
(2) Obrotowa platforma przełączana dźwigniami.
(3) Poziomo przesuwająca się platforma, a z drugiej jej strony chmary wrogich robotów. Raczej nie ma szans na zwycięstwo we frontalnym ataku bez olbrzymiego zapasu leczniczych mikstrur i jeśli się nie jest stosownie zaopatrzonym, to można przejechać się platformą kilkakrotnie wte i wewte i za każdym razem usiec z daleka, potem z bliska kilku przeciwników. Dobre zastosowanie ma tu miotacz ognia.
(4) Pierwszy naprawdę kłopotliwy przeciwnik w grze - Goblin odziany w Goblin Robo Suit (3120). Razi na różne sposoby i na dużą odległość. Trzeba po prostu tłuc i leczyć się na bieżąco. W trakcie walki robot będzie się stawał coraz bardziej niesprawny i tym samym mniej niebezpieczny, a po jego pokonaniu otworzy się klatka kryjąca Merik's Staff (koniec misji 13).
(5) Wyjście w kierunku Bonepicker's Post.