13. Fedwyrr's Way | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
13. Fedwyrr's Way
Fedwyrr's Way to niewątpliwie siedlisko największej liczby stworzeń pod względem ich gatunkowej rozmaitości. Mieszka tutaj wielu dość niebezpiecznych Trogów, a ponadto spotkać tu można: Dark Lunger (262), różnokolorowe Shards (114-567), które rażą z daleka wyładowaniami elekrycznym - należy je tępić w pierwszej kolejności, Lectar (411), Syrrus (504) - nie ruszający się z miejsca wąż wodny, Stalagnid (294), Spiked Maw (188) - mało wytrzymały, ale rażący z daleka bardzo mocno raniącymi kulami kolców - unikać większych ich gromad, starać się wyciągać ich z grupy po jednym.
(0) Wejście od strony Jeriah's Trading Post.
(1) Ołtarz many.
(2) Pierwsze możliwe spotkanie z Syrrusem (504).
(3) Ołtarz zdrowia.
(4) Ruiny. Przejścia na coraz niższe poziomy otwierają się, gdy na obu obniżających się kamiennych płytach coś spoczywa. Na drugim i trzecim poziomie otwiera się wówczas nisza z dodatkową płytą, którą również należy czymkolwiek obciążyć. Na samym dole znajduje się wielu mocnych Trogów (wojownicy i rycerze), których warto wybić po jednym: zdenerwować z daleka z łuku lub czarem, oddalić się i poczekać aż kolejny Trog sam podejdzie. W skrzyniach można znaleźć dużo dobrych rzeczy oraz Fury's Eye - artefakt, który przeniesiony do multiplayera powinien pozwolić na dotarcie do ukrytego labiryntu...
(5) Wyjście do Ciemnego Lasu, a przy nim spotkanie z Purple Shard (567).