6. Krypta Świętej Krwi | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
6. Krypta Świętej Krwi
Na wędrowca czekają tutaj zastępy słabych kościotrupów oraz dwaj mocniejsi przeciwnicy.
(0) Wejście od strony farm.
(1) Pomieszczenie w fontannami: zdrowia oraz many.
(2) Skeleton Captain (68).
(3) Wciśnięcie cegły w ścianie otwiera przejście z lewej strony. Tam zaś dźwignia w ścianie obniża schody na poziom niżej.
(4) Wejście do zamkniętej celi otwarte będzie tylko wówczas, gdy na obu dających się obniżać płytach będzie spoczywać jakiś ciężar.
(5) Korytarz z rzeźbami głów strzelającymi ognistymi kulami - można je omijać z drugiej strony filarów, ale i tak wielkiej krzywdy nie czynią.
(6) Zabranie czystej księgi czarów z postumentu otwiera dookoła kamienne drzwi i atakują potworki. W jednej z wnęk spoczywa książka: "Życie Etana Stonebridge'a".
(7) Cegła w ścianie otwiera przejście z lewej strony. Na końcu korytarza, zabranie młota z płyty sprowadza czwórkę kościotrupów.
(8) Pomieszczenie bronione przez Ruby Gargoyle (45). Powtór ma laser w oku, ale nie rusza się z miejsca i z daleka (13 metrów) można go wykończyć bez draśnięcia.
(9) Wyjście w kierunku Stonebridge, a w pomieszczeniu przed nim czeka Ulora (1-1-1-0), która ma przy sobie "Historię Azunitów".