Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege - poradnik do gry

Dungeon Siege - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

18. Okolice Fortu Kroth | Dungeon Siege poradnik Dungeon Siege

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

18. Okolice Fortu Kroth

Drogi do fortu bronią wyłącznie kościotrupy: Krug Dog Skeleton (660), Skeleton Ranger (525), Skeleton Mercenary (752), skeleton Captain (924).

(0) Wyjście z pieczar od strony Bonepickers Post - 18. Okolice Fortu Kroth | Dungeon Siege - Dungeon Siege - poradnik do gry

(0) Wyjście z pieczar od strony Bonepicker's Post. Zaraz obok stoi sobie Boryev (18-0-0-34) gotów nająć się do drużyny za za 388690 sztuk złota.

(1) W przesmyku między skałami czeka nekromanta Gresh (3200). Zamyka wyjścia i przywołuje czwórkę Skeleton Mercenaries oraz szóstkę Skeleton Archers. Zamknięcie drogi pomiędzy skałami funkcjonuje jednak wyłącznie jako broń psychologiczna. Da się uciec z powrotem i tak należy zrobić, żeby nie być zmuszonym do walki z dziesięcioma szkieletami naraz oraz z Greshem na dokładkę. Sam Gresh jest z daleka groźniejszy, bo strzela fireballami. Z bliska bije i raczej nie trafia. Zabicie go kończy zadanie wzmocnienia fortu (koniec misji 10).

(2) Fort Kroth.

(3) Wyjście do Hall of Skulls.

Fort Kroth.

(0) Przy ognisku siedzi kapitan fortu - Tarsh - który poleca udać się do wioski Droogów i ujarzmić buntowników (misja 17) - 18. Okolice Fortu Kroth | Dungeon Siege - Dungeon Siege - poradnik do gry

(0) Przy ognisku siedzi kapitan fortu - Tarsh - który poleca udać się do wioski Droogów i ujarzmić buntowników (misja 17).

(1) Legionista Beuwel sprzedaje broń.

(2) Zawiadujący lazaretem Magus Jardaranz sprzedaje czary i mikstury.

(3) Porucznik Dhoge trudni się sprzedażą osiołków.

(4) Przy wyjściu do Hall of Skulls stoi Rhut (37-0-0-0) do wynajęcia za 421250 sztuk złota.

Hall of Skulls.

Pierwsze spotkanie z Droogami: Droog Grunt (1040) oraz Droog Archer (630).

(0) Wejście z Fortu Kroth - 18. Okolice Fortu Kroth | Dungeon Siege - Dungeon Siege - poradnik do gry

(0) Wejście z Fortu Kroth.

(1) Przycisk otwiera schody do gęby wielkiej czachy. Wewnątrz same Possessed Skulls (1180) - mocno strzelają.

(2) W końcowej sali obrócenie figury otwiera celę Sikry (0-0-20-36).

(3) Wyjście w kierunku The Cliffs of Fire.