Phobos Labs - Sector 2 cz.2 | Doom 3 Resurrection of Evil poradnik Doom 3: Resurrection of Evil
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Shutdown Research Power
Na końcu korytarza są kolejne drzwi prowadzące na powierzchnię. Zlikwiduj przeciwników i biegnij jedyną dostępną drogą w kierunku komory powietrznej (#107). Idź przed siebie a na rozwidleniu dróg (zapamiętaj to miejsce), wybierz drzwi po prawej (#108). W kuchni czeka komitet powitalny złożony ze strażników (chroniący zapewne automat z grą "Martian Buddy Blaster"). Zejdź po schodkach i podążaj naprzód korytarzem.
Na końcu drogi znajdziesz PDA (#109 - Keith Noordzy). Przejdź przez zlokalizowane w pobliżu drzwi (#110) i skorzystaj z panelu, wklepując kod (281). Po utworzeniu mostu będziesz mógł wejść do pomieszczeń ochrony.
W środku kliknij na panelu (#111) i zaobserwuj, jak jedna z wind w olbrzymiej hali przesuwa się na drugą stronę. Musisz wrócić się do rozwidlenia dróg (#108), gdyż dopiero tam znajdują się drzwi, pozwalające na skorzystanie z tego środka transportu (#112). Po drodze czeka Cię trudna walka z dużą liczbą strażników, wyposażonych w strzelby i karabiny maszynowe.
Hunter
Czas na spotkanie z ostatnim Łowcą wysłanym przez Malcolma Betrugera. Zanim wejdziesz do pomieszczenia walkę, zapisz stan gry na nowym slocie, aby w przypadku porażki bez problemu móc grać dalej.
Pojedynek składać się będzie z dwóch faz - bezpośredniego ataku na demona i niszczenia zlokalizowanych w pomieszczeniu rdzeni, które dają Łowcy siłę. Uderzenie najlepiej wykonywać z użyciem artefaktu (Hell Time) oraz dubeltówki w momencie, gdy nasz przeciwnik nie wydziela żadnej energii (#113). Po kilku trafieniach, potwór wzniesie ręce do góry i rozpocznie pobieranie kolejnej dawki mocy (#114). Przypatrz się słupom stojącym w każdym z czterech rogów sali. Jeśli na jednym z nich czerwony przycisk przybrał w tym momencie kolor zielony (#115), to podbiegnij i wciśnij go. Kolumna obróci się, odsłaniając niebieski zbiornik. Zniszcz go (strzelając np. z dubeltówki) i rozpocznij kolejną fazę pojedynku atakując demona. Jeśli w trakcie walki zaistnieje konieczność naładowania artefaktu, znajdź jedną z dwóch dziur w podłodze. W ciasnym tunelu leżą trupy (#116), które mogą posłużyć jako baterie do piekielnego wynalazku.
Po zniszczeniu wszystkich rdzeni, przypuść ostateczne uderzenie na Łowcę. Po kilku strzałach padnie on na kolana, ofiarując Ci ostatnią już moc - Nieśmiertelność (Invulnerability).
SkyTram
Wróć się do windy, uruchom ją i cierpliwie poczekaj, aż zawiezie Cię do kolejnej sekcji kompleksu. Skręć w lewo i wejdź do małego pomieszczenia kontrolnego. Weź PDA (#117 - David Edems) i kliknij na panelu - otworzą się drzwi, a w okolicy pojawią się Bruisery i Revenanty. Zabij wszystkie stwory (jest to doskonała okazja do wypróbowania nowej mocy) i pędź do miejsca, w którym rozpocząłeś zmagania na tym etapie. Otworzywszy właz (#118) uzyskasz możliwość opuszczenia poziomu.