Poradnik do gry - Nowy arsenał | Doom 3 Resurrection of Evil poradnik Doom 3: Resurrection of Evil
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Double Barrel Shotgun
Dubeltówka to najbardziej śmiercionośna broń w Resurrection of Evil, którą można zdobyć z gabinetu Sarge'a na trzecim poziomie kompleksu Erebus. Strzelba, doskonała do walki na krótkim dystansie, jest w stanie położyć nawet kilku przeciwników naraz. Duży rozrzut uniemożliwia korzystanie z tej broni, jeśli przeciwnik jest znacznie oddalony od naszego bohatera. Warto również zaznaczyć, że przeładowanie musi odbywać się po każdym wystrzale i trwa niemiłosiernie długo. Broń używa tych samych naboi co tradycyjny Shotgun.
- Liczba naboi w magazynku: 2
- Maksymalna liczba naboi, którą może nieść gracz: 320
- Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia: 280
- Amunicja: Shells
Ionized Plasma Levitator/The Grabber
Nie jest to broń w tradycyjnym znaczeniu tego słowa. The Grabber pełni tą samą funkcję co Gravity Gun w Half-Life 2 - pozwala na interakcję gracza ze środowiskiem, poprzez manipulowanie na odległość rozrzuconymi tu i ówdzie przedmiotami. Oprócz tego bohater może wykorzystać IPL do przechwytywania pocisków energetycznych wroga i odrzucania ich w kierunku agresora (dokładne obrażenia zadane tym sposobem znajdziecie poniżej), oraz zabijania mniejszych przeciwników (Cherub, Forgoteen, Tick, Trite) poprzez złapanie ich w wiązkę energii. The Grabber jest w stanie utrzymać przedmiot lub ofiarę, tylko przez kilka sekund, później zostaje ona automatycznie odrzucona. IPL jest dostępny już od pierwszego poziomu kompleksu Erebus.
- Liczba naboi w magazynku: Nie dotyczy
- Maksymalna liczba naboi, którą może nieść gracz: Nie dotyczy
- Obrażenia w przypadku stuprocentowego trafienia: Szczegóły poniżej
- Amunicja: Brak
Obrażenia wywoływane przechwyceniem i odrzuceniem pocisku są różne, w zależności od tego, z jakim potworem mamy aktualnie do czynienia:
- Bruiser: 200
- Cacodemon: 200
- Hell-Knight: 250
- Imp: 150
- Mancubus: 400
- Revenant: 250
- Vulgar: 150
Powyższe wartości tłumaczą, dlaczego Imp ginie od pierwszego kontaktu ze swoim pociskiem (żywotność potwora wynosi 130, natomiast obrażenia od kuli ognia 150) a Hell-Knight musi zostać trafiony aż cztery razy (żywotność potwora wynosi 900, a obrażenia od pocisku plazmy tylko 250).
Podczas zmagań pamiętaj, że nie można chwycić i utrzymać Grabberem rakiet wysyłanych przez Revenantów. Broń odbija je tylko na bok, nie pozwalając im trafić.