Erebus - Level 3 cz.1 | Doom 3 Resurrection of Evil poradnik Doom 3: Resurrection of Evil
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Artifact Storage
Zejdź po schodach i uporaj się z Forgottenami, które zaatakują Cię, gdy staniesz na ziemi. Zanim wejdziesz do olbrzymiej budowli (#27), porozglądaj się po okolicy w poszukiwaniu przedmiotów (warto wdrapać się na liczne w tym rejonie metalowe konstrukcje).
W środku będziesz musiał stawić czoła dużej ilości Wraithów, a także Trite'ów. Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do sali z kamiennymi kolumnami. Gdy weźmiesz leżący na ziemi PDA (#28 - Stewart Jackson), automatycznie utworzy się most, a w powietrzu pojawią się latające ostrza (#29). Aby je ominąć, konieczne stanie się użycie opcji spowalniania czasu. Poczekaj, aż ostrza znajdą się w niszach po obu stronach komnaty i pędź (z wciśniętym klawiszem Shift) do bezpiecznego miejsca. Operację powtórz jeszcze dwa razy.
W następnym pomieszczeniu zobaczysz metalową konstrukcję (#30). Wyjdź po niej na górę i skocz na najbliższy głaz (#31). Poruszając się po kamieniach, przedostań się na balkon otaczający mały budynek. Wszystkie drzwi będą co prawda zamknięte, ale Twoim łupem padnie dodatkowa amunicja do strzelby (przyda się już niedługo). Zejdź na dół i przejdź przez drzwi.
Power Cells
Idź przed siebie eksterminując wysłanników Betrugera i przejdź przez drzwi po lewej (przejście po prawej jest na razie niedostępne). Znajdziesz tu windę (#32), która zabierze Cię na drugi poziom kompleksu. Podążaj naprzód jedyną dostępną drogą (zignoruj przy tym szafkę zamykaną kodem - nie znasz sekwencji, więc chwilowo jest bezużyteczna). W ostatniej komnacie natkniesz się na naukowca, który po chwili zostanie opętany. Zabij go i weź leżące na terminalu komputerowym PDA (#33 - Preston Glenn). Nie omieszkaj również wziąć baterii ze stojącego tuż obok generatora.
Wracaj do windy. Zanim jednak do niej wejdziesz, otwórz szafę (#34) za pomocą znalezionego przed chwilą kodu (769). Załatwiwszy formalności, skieruj się do windy i zjedź poziom niżej. Skorzystaj z panelu i otwórz zamknięte dotąd drzwi (#35).