Erebus - Level 2 cz.2 | Doom 3 Resurrection of Evil poradnik Doom 3: Resurrection of Evil
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Call Main Elevator
Znajdziesz się we wnętrzu ogromnej jaskini. Jedyna dostępna droga to drzwi, które aktualnie zastawione są przez dwa pudła (#19). Zanim usuniesz je przy pomocy Grabbera i wejdziesz do środka, przeskocz wpierw przez beczkę i udaj się na koniec platformy. Przedostań się przez zniszczone barierki i zlokalizuj ukrytą zbroję, która znajduje się tuż pod budynkiem.
Idź cały czas przed siebie, eksterminując wrogów i zatrzymaj się dopiero w sali, gdzie napotkasz pierwszą w "Resurrection of Evil" szafkę zamykaną kodem (#20). Obróć się w lewo. Jedna z wind posiada do połowy otwarty właz. Jeśli skierujesz światło latarki w to miejsce, zobaczysz, że po lewej stronie szybu przytwierdzono do ściany drabinę (#21). Wejdź na górę. Podążając wzdłuż kanału wentylacyjnego dotrzesz do małego pomieszczenia, gdzie na podłodze spoczywa PDA (#22) należący do Seana Westona.
Obie szafki (zarówno tą stojącą obok, jak i w pomieszczeniu z otwartym szybem windy) otworzysz przy pomocy tego samego kodu (516). Gdy pozbierasz już wszystkie przedmioty, skieruj się w nie odwiedzany dotąd korytarz i podążaj naprzód. Po krótkiej wędrówce, połączonej z eksterminacją potworów, znajdziesz się po drugiej stronie olbrzymiej jaskini.
Zabij Impa, zejdź po schodkach i spójrz w lewo (#23). Obok zwłok zabitego naukowca spoczywa kolejny PDA, tym razem należący do Gregory'ego Martina. Po sprawdzeniu jego zawartości, skorzystaj z panelu (#24), aby opuścić drabinę. Po lewej stronie jest również winda, ale w chwili obecnej, nie działa - wyjdź więc na górę.
W dużym pomieszczeniu z czerwonym włazem, przyjrzyj się stojącym tuż obok pudłom (#25). Jeśli postawisz przy pomocy Grabbera jakiś inny przedmiot, tak aby swobodnie dostać się po kartonach na górę, możesz znaleźć dodatkową amunicję oraz zbroję. Załatwiwszy ten problem, skieruj się do zlokalizowanych w głębi pomieszczenia drzwi. Tuż za nimi zobaczysz generator (#26), do którego włóż baterię. Gdy w kompleksie pojawi się prąd, skorzystaj z panelu aby przywołać windę. Wróć się na dół i z jej pomocą, opuść ten poziom.