Obalić rząd (5-7) | Questy poboczne
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(5) Zneutralizowanie Jacoba White'a
Zadanie z pozbyciem się Jacoba White'a pojawi się w Twoim dzienniku gdy dostatecznie zbliżysz się do wskazanego przez grę obszaru w kanałach #1. Bandyta przebywa niedaleko przejścia, które we wcześniejszej fazie gry prowadziło do drabiny i posterunku policji. Najprostsze rozwiązanie to ostrzelanie go z odległości #2, ale musiałbyś użyć ciężkiej broni i zadbać o to żeby w trakcie bitwy nie znaleźć się w polu widzenia dwóch okolicznych wieżyczek obronnych (lub je szybko zniszczyć z pomocą granatów EMP).
Jeżeli Twoje umiejętności hackerskie są mocno rozwinięte, to dobrze byłoby zbadać obszar na wschód od celu misji. Pozwoliłoby Ci to odnaleźć terminal komputerowy #1 z zabezpieczeniem czwartego stopnia. Nie śpiesz się z rozpoczęciem mini-gry, bo Jacob pojawia się co pewien czas w oddali i spogląda w to miejsce. Musisz w rezultacie zaczekać aż pójdzie w lewo. Włamanie się do systemu pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wieżyczkami obronnymi #2, przy czym jest to możliwe tylko jeżeli posiadasz ulepszenie Przejęcie wieżyczki.
Po przejęciu wieżyczek możesz je przeprogramować lub wyłączyć. To pierwsze rozwiązanie #1 jest lepsze jeżeli chcesz zabić White'a, ale osobiście się w to nie angażować. Drugie rozwiązanie jest lepsze jeżeli masz zamiar go tylko ogłuszyć, bo dzięki pozbyciu się wszystkich pułapek będziesz się mógł do niego bezpiecznie zbliżyć #2.
Do bandyty możesz również bliżej podejść bez włamywania się do terminalu komputerowego, ale musiałbyś unikać wtedy wspomnianych wcześniej wieżyczek obronnych (bardzo pomocny okaże się tu kamuflaż). To nie koniec kłopotów, bo w patrolowanym przez niego miejscu jest trzecia wieżyczka #1. Mężczyznę w rezultacie najlepiej byłoby ogłuszyć dopiero po tym jak zniknąłby z jej pola widzenia #2. Po udanej akcji polecam zabrać ze sobą ciężki karabin i zbadać ciało ogłuszonego lub zabitego bandyty, odnajdując palmtopa.
Nagroda: 750 punktów doświadczenia.
(6) Rozbrojenie bomby
Uwaga! Jeżeli nie chcesz rozbrajać bomby, to możesz od razu przejść do opisu Kroku 7 (Zdanie raportu Nicholasowi).
Zdecydowanie polecam podjąć próbę rozbrojenia bomby, a to dlatego, że wiąże się z tym szansa zdobycia dodatkowych punktów doświadczenia. Musisz jednak wiedzieć, że bomba znajduje się w polu widzenia trzeciej wieżyczki obronnej #1, tak więc musisz ją odpowiednio wcześniej zniszczyć, wyłączyć lub przenieść #2 (wymagane ulepszenie Przesuwanie ciężkich przedmiotów).
Bombę odnajdziesz niedaleko miejsca, które było patrolowane przez White'a, a konkretnie w tunelu prowadzącym do zachodniej drabinki #1. W celu rozbrojenia bomby wymagane jest niestety rozwiązanie mini-gry hackerskiej czwartego stopnia #2.
Nagroda: 850 punktów doświadczenia.
(7) Zdanie raportu Nicholasowi
Do Nicholasa, czyli zleceniodawcy tego questu, musisz powrócić niezależnie od tego jak potraktowałeś Jacoba White'a i czy zająłeś się rozbrojeniem jego bomby czy też zignorowałeś ten problem. Mężczyznę odnajdziesz w tym samym miejscu, co wcześniej, a więc przy wejściu do Centrum Kongresowego (powyższy screen). Jeżeli zabiłeś Jacoba, to otrzymasz "jedynie" 1000 kredytów, a jeżeli pojmałeś go żywcem, to funkcjonariusz dorzuci także tłumik.
Nagroda: 1000 punktów doświadczenia.
Warto tu dodać, że jeśli nie masz nic przeciwko pomysłowi zabicia lub ogłuszenia Nicholasa, to wspomniany tłumik możesz pozyskać także już po oficjalnym zakończeniu questu. Proponuję w takiej sytuacji udać się do pobliskich toalet i wejść do szybów wentylacyjnych. Odszukaj górne wyjście z szybu, z którego będziesz widział Nicholasa, a następnie zaatakuj go z pomocą dowolnej broni. Zaczekaj aż sytuacja uspokoi się, podejdź do ciała Nicholasa (powyższy screen) i zabierz tłumik.