(9) Wariant agresywny- Dotarcie do pokoju 802-11 | Twarzą w twarz z Elizą Cassan
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(9) Wariant agresywny: Dotarcie do pokoju 802-11

Oznaczenia na mapie: 1 - Główny korytarz; 2 - Przejście przez pomieszczenie biurowe; 3 - Wyjścia z szybów; 4 - Południowe drzwi do ostatniego korytarza; 5 - Przejście przez pomieszczenie przetwarzania danych; 6 - Wejście do bocznego pomieszczenia; 7 - Słabszy fragment ściany; 8 - Północne drzwi do ostatniego korytarza; 9 - Przejście przez szyb prowadzący do ostatniego korytarza.

Tuż po dotarciu na pierwszy poziom piwnicy warto przygotować sobie granaty EMP, a to dlatego, że okoliczne korytarze będą zapewne patrolowane przez wrogiego robota (powyższy screen). Jedyny wyjątek to sytuacja, w której alarm z jakichś powodów tu nie obowiązuje, choć w tym przypadku robot pojawiłby się tuż po rozpoczęciu walk ze zwykłymi przeciwnikami.
![]() | ![]() |
Oprócz robota musisz liczyć się z koniecznością wyeliminowania świetnie opancerzonego przeciwnika #1. Nie pozwalaj mu się zbytnio zbliżyć i prowadź ostrzał zza bezpiecznej zasłony. Ruszaj teraz na północ, zatrzymując się dopiero po dotarciu do nowych drzwi #2.
![]() | ![]() |
Najbardziej oczywiste rozwiązanie to skorzystanie z północnych drzwi, przy czym mają one niestety zamek elektroniczny z zabezpieczeniem trzeciego stopnia #1. Otwarcie tych drzwi pozwoliłoby Ci jednak od razu dotrzeć do ostatniego korytarza #2 i ominąć wszelkie inne zagrożenia.
![]() | ![]() |
Wszystkie pozostałe warianty zakładają wybranie wschodniego korytarza #1. Prowadzi on do pomieszczenia przetwarzania danych (Data Processing Area), w którym przebywa dwóch wartowników #2. Pozbycie się tych przeciwników może okazać się dość trudne, bo są oni w stanie korzystać z kamuflażu. Pilnuj się więc i sam umiejętnie korzystaj z wszczepów.
![]() | ![]() |
Możesz teraz dokonać wyboru ścieżki. Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z zachodnich drzwi #1. Po przejściu przez jedno niewielkie pomieszczenie dotarłbyś do słabszego fragmentu ściany #2. Udana akcja przebicia się na drugą stronę (wymagane ulepszenie Przebijanie ścian) zaowocuje dotarciem do ostatniego korytarza.
![]() | ![]() |
Jeżeli nie jesteś w stanie przebijać się przez ściany, to wybierz północne wyjście z pomieszczenia przetwarzania danych #1, a następnie skręć w lewo. Zignoruj zamknięte drzwi i rozejrzyj się za wejściem do szybu wentylacyjnego #2, który doprowadzi Cię do ostatniego korytarza.

Wszystkie opisane powyżej ścieżki prowadzą w to samo miejsce, a mianowicie do korytarza biegnącego na zachód (powyższy screen), czyli w stronę pomieszczenia Data Storage 802-11.
![]() | ![]() |
Ruszaj na zachód, ale po drodze koniecznie zbadaj południowy składzik #1. Zabierz ze sobą ciężki karabin lub uzupełnij zapasy amunicji do posiadanego już karabinu. Jak się być może domyślasz, już za kilka chwil czeka Cię starcie z nowym bossem. Zregeneruj zdrowie i baterie, zapisz stan gry, wybierz dobrą broń i na sam koniec podejmij próbę otwarcia oznaczonych przez grę drzwi #2.
Nagroda: 1750 punktów doświadczenia.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 10 (Pokonanie Jeleny Fedorowej).